29 aprilie 2013 – Dare de seamă


Moțocii și tanti Matilda

Ei, nu se mai putea. Bobocii locuiau într-o ladiță specială confort unu atâta doar că trebuiau manipulați pentru a ajunge la aer și verdeață și ei nu suportă contactul adică țipau ca din gură de șarpe când îi scoteam și când îi puneam la loc.

Am convocat întreaga gagalume și le-am zis: de azi înaine tre’ să conviețuiți cum oți putea că n-avem ce face. Fată, vrei să te salți de pe pietrele pe care le clocești, să-i consideri pe boboci copiii tăi și să ai și tu un rost pe lume, ghini, nu!? eu bătrână și moartă nu vreu să te văd așa că ai să devii repede și tăiată că bătrână ești deja.

Tanti Matilda (așa o cheamă mai nou pe gâsca mea) s-a uitat spre mine, s-a uitat spre ei așa ca în poza de mai sus. A pufnit și a gâgâit: copii pe naiba, nu-i vezi că-s cât mine? Da’ ma rog, n-o să le găuresc tărtăcuțele. Să nu mi se-ncurce prea tare printre picioare, am nevoie de spațiu. Altfel, ce naiba, gâște suntem cu toții, nu? În concluzie, bobocii dorm de două zile la sol în vecinătatea lui tanti Matilda, se țin după ea dar mai circulă și singuri și pasc într-o fericire susurând fericiți pe verdele din ogradă.

Asta scriam ieri. Observând cum se țin după ea și că mai au nevoie încă de ocrotire aseară am luat despărțitura dintre ei și am lăsat liberul arbitru să funcționeze. O înghesuiau, se mângâiau cu penele ei, susurau și…mai fugeau la cel mai mic semn de pericol. După ce și-a ținut ciocul încleștat și mut 3 zile, azi dimineață tanti Matilda s-a hotărât să fie mamă. M-a sâsâit când m-am apropiat să le dau drumul, și-a făcut coada evantai, s-a întors după cei doi care nu nimeriseră ieșirea, le vorbește iar mie…îmi crește inima. Pe principiul „dacă tu nu ne vrei noi te vrem!” bobocii mei au cucerit Everestul.MamaAcceptare

***************

Puii cu care m-am trezit (eu fiind beată de euforie când i-am cumpărat și deci nu foarte lucidă) sunt acum împărțiți pe căprării, și-anume 3 căprării. Stăteau la grămadă cei de carne(albi) cu cei de rasă mixtă (cei roșii) cu ogrădarii (cei de toate felurile și puțin mai mărișori ca vârstă). (urmează)

3 gânduri despre &8222;29 aprilie 2013 – Dare de seamă&8221;

  1. cel din nisipuri zice:

    Se pare ca pana la urma Tanti Matilda este o inteleapta iar din aceasta inter-gaga relatie toata lumea pasareasca (cu mic si mare) are numai de castigat. Iata cum o simpla acceptare rezolva atatea si atatea probleme de spatiu locativ. La cat mai bine’n curte si gradina.

    Apreciază

Lasă un răspuns

