Miercuri, 27 MARTIE 2013 – Poate cineva?


Untitled-1…să ne împace cu iarna? Am aflat de aici (mulțumesc) cine ar putea am ascultat și m-am lăsat împăcată.

Am dat o fugă pe-afară, în adăposturile mele experimentale și m-am lăsat împăcată. M-am uitat la răsadurile mele care încă n-o duc rău, am reparat pe ici pe colo ce se cerea reparat și … m-am lăsat împăcată.

Mai greu a fost cu adusul lemnelor dar când focul s-a înfiripat, lemnele au început să trosnească încetișor…m-am lăsat împăcată.Update: un bărbătuș sturz m-a vizitat și mi-a pozat și mi-a șoptit că vine-ndată primăvara-adevărată și-acum chiar că-s împăcată!

2 gânduri despre &8222;Miercuri, 27 MARTIE 2013 – Poate cineva?&8221;

Lasă un răspuns

