Si azi, si maine, si inca, si inca…



Pitulat in iarba rara,
gata sa fie strivit
sub bocancul nemilos,
un bondar zacea pe jos.
Doar un pic de rasuflare
palpita in bietu-i trup
O fi dat iama-ntr-un stup
si-o fi luat-o pe cocoasa.
L-am starnit c-un betigas
si, atunci, micul borfas
a zbughit-o de indata.
Cu-n viraj periculos
foarte-aproape de picaj,
pe un fond cam zgomotos,
el mi-a multumit frumos:
Draga fata, buna fapta
tocmai ai realizat.
Hai, acum te-am salutat!
… si-a plecat in ceea zare.
*************************************************************************************

In poza alaturata
putem vedea o surata
de-a micutului bondar.
Nu pierde timpu-n zadar,
buna, harnica albina.
Colb de soare, pudra fina,
scormoneste si aduna
din a florilor cununa.

***********************************************************************************

Dupa lupta si mult chin,
dragul mamii Arlechin
a gasit spre cer cararea.
Lunga i-a fost cautarea.
O cazma mai neglijenta
l-a-ngropat fara sa vrea
in adancul nemilos.
Mult si greu s-a straduit
pana cand a rasarit
si, un pic cam bulversata,
crezand c-a intarziat,
grabita si-a aratat,
in intreaga ei spledoare,
mica si frumoasa floare.
Cand privi dupa surate…
niciuna-nflorita frate!
Eu iti spun bine-ai venit,
sufletul mi-ai insorit!

2 gânduri despre &8222;Si azi, si maine, si inca, si inca…&8221;

    • ilincaotgramesti zice:

      Da, da Teodora. Sunt grozave lalele. Rezista peste iarna, nu sunt pretentioase cu privire la sol si suporta destul de multe dupa cum au patit si acestea pe care le-am transplantat, am crezut ca le-am pierdut si cand colo…iata.

      Apreciază

Lasă un răspuns

