Mapamondul în clăbuci, săpunul care aduce rîia sau…drogul viclean și Eva


Desigur titlul cuprinde figuri de stil care vor să spună că aceasta preocupare se răspîndește mai ales printre internaute, cu o rapiditate asemănătoare cu cea a afecțiunii sus amintite.

Găsești surse de documentare…să te speli pe cap cu ele, ingredientele sunt la îndemînă, procedeul de fabricare nu este complicat, posibilitățile de a combina ingredientele și deci de a obține produse diferite sunt puzderie iar gîndul care începe cu „da’ ce EU nu…” este în orice moment mai prezent în mintea femeii decît viermele aproape nelipsit din măr.

Peste tot, dar peste tot unde este vorba despre săpunul handmade se promit beneficii peste măsură pentru frumusețea și tinerețea noastră.


Cine n-ar vrea să beneficieze?!

Am început să am rîie si fac clăbuci. Da’ ce, EU nu…?!?!

În concluzie nu vreau să-nfierez, nici măcar să temperez ci doar semnalez și …experimentez.

Am deja 8 bucati săpun, prima șarjă, prima încercare și prima bucurie. Prima bucurie pentru că nu am stricat degeaba materia primă deși am avut peripeții.

Seherezada ar spune în acest punct „pe mîine noapte, stăpîne!”

(va urma)

4 gânduri despre &8222;Mapamondul în clăbuci, săpunul care aduce rîia sau…drogul viclean și Eva&8221;

  1. Titlul pus de tine e foarte incitant!

    Am scotocit şi eu la un moment pe internet după reţete de săpun, dar până la urmă am lăsat-o baltă. (Deşi, deseori, îmi amintesc de săpunul făcut cu pelin de bunica şi mă apucă nostalgiile.)
    Sper că ne vei dezvălui reţeta pe care ai ales-o şi ne vei arăta poze cu produsul finit…

    Apreciază

Lasă un răspuns

