Patriotism spontan


Ce ti-e si cu virsta asta dom’le! Cindva cu aspiratii de ghid montan…

Iesind din poiata,
azi dimineata,
c-un zimbet larg pe fata,
m-am impiedicat
si glia-am sarutat.
Am exclamat, pe data
ridicindu-mi intr-o rina
nasul din tarina
c-un adinc simtamint:
– ce patrioata sint!

Oricum de azi incepe o era noua: S-A ASEZAT GISCA PE OUA Avem de asteptat 28 de zile.

8 gânduri despre &8222;Patriotism spontan&8221;

  1. ilincaotgramesti zice:

    Doamne ajuta! Probabil!

    Desi nu am stat la curte decit un pic in copilarie, acum la batranete am reusit si am scos prima closca cu pui din viata mea.

    Boboci n-am avut, anul trecut a fost o incercare extrem de nefericita. Ouale de gisca n-ai cum sa le verifici si a stat biata de ea degeaba. Giscanul de-atunci a fost bolnav si cred ca nu a mai calcat-o si-atunci ouale nu au fost fecunde.

    Nu stiu ce va fi acum!

    Apreciază

  2. Când eram mică, îmi era frică de cloşcă. Clonc, clonc clonc! Cred că m-a ciupit una, la un moment dat. 🙂

    Anul ăsta voi face şi eu experimente – dar în grădină, deocamdată.
    Când o să mă retrag la pensie, o să mă ocup şi eu de puişori, probabil.
    Atunci o să-ţi cer consultaţii despre verificarea ouălor de găină.

    Aşadar, cu optimism, înainte! 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

