ShoFereala saga (2)


Buna seara, buna seara, iaca vin cu ShoFereala.

Sunt in plin curs de teorie. Astazi am dat un test neprevazut si am luat 20 de puncte. Erau necesare 22. Dupa cum mi-a comunicat rezultatul la test, adica zambind cu incantare si oarecum laudativ, am dedus ca instructorul nu-mi prea acorda sanse nici pentru atat si se minuna ca totusi s-a intamplat. Este cam de varsta mea si atunci prefera si el sa spuna ca …profesional, gaina batrana face supa buna.

Ma duce cu gandul la gluma aceea cu cioara impaiata. Priviti aceasta cioara, desi-mpaiata zboara, caci ce o tine-n aer e dragostea de tara.

Are legatura? Cred ca nu. Dar mie asa mi-a venit.

Astazi am vazut doua filmulete care mi-au facut un serviciu desi m-au speriat. Erau filmate din interiorul masinii doua sedinte de condus. Nu se vedeau persoanele dar se auzeau voci si se vedea traficul. Br, si brr si brrr.

Hm, grija mea pentru prima data cand o sa incerc sa urnesc masina este ca n-o sa gasesc „punctul G al ambreiajului”. Expresia nu-mi apartine, e luata de pe net.

Hai s-auzim de bine.

Dar pana atunci trebuie sa obtin 22 de puncte macar la un test.


3 gânduri despre “ShoFereala saga (2)

  1. Mai va pupicesc pe amandoua pentru vizita, pentru vorbele bune, de incurajare.

    Sunt si eu foarte curioasa ce se va intampla pentru ca sincer am trecut cu piciorul pragul neincrederii in capacitatea mea dintr-o oftica, sa spun asa. Acum voi afla lucruri despre mine. E consumativ, e cu spaime dar e interesant. Ma descopar calma si retinuta, poate si unde in jurul meu sunt mai mult copii, adica persoane foarte tinere, care-si consuma emotiile in fel si chip.

    Vom vedea. Toate bune.

    Apreciază

Lasă un comentariu