Azi, da azi… 30 decembrie


…mă bucur dacă treceţi pe-aici mai mult decât altadată.euazi După cum vedeţi m-am gătit un pic să primesc urări de bine fiindcă este sărbătoare, am o mică-aniversare. Acum depinde cum o iei, de la dreapta la stânga este 36 de la stânga la dreapta este 63.

Dacă-mi faceţi o urare,eu vă dau în schimb o floare.

floare

By-by!

23 de gânduri despre &8222;Azi, da azi… 30 decembrie&8221;

  1. sanda zice:

    Capricornus ???? Ooo…la multi anisori cu bine si tinerețe. Mai ,mai nu ma gândeam la capricornishon desi …cateodata erau semne vădite de cornulentza…un an nou cu tot tacâmul…

    Apreciază

Lasă un răspuns

