Galerie

Sâmbătă, 14 mai, 2016-Fără cuvinte


13 gânduri despre &8222;Sâmbătă, 14 mai, 2016-Fără cuvinte&8221;

  1. Anonim zice:

    cu placere, recunosc ca-mi place, fara sa-mi asum merite deosebite.
    te citesc de la inceputul „inceputului” si mai trec adesori sa vad ce faci 🙂
    o zi frumoasa!

    Apreciază

    • Da, aşa cred şi eu, am făcut cercetări după sugestia de mai sus şi mai mult ca sigur că vorbim despre Geranium.

      Mult curaj bujorilor tăi Dani.

      Bujorii sunt florile copilăriei mele, mirosul lor au pentru mine o mare putere de evocare, mă poartă instantaneu la 500 de km depărtare în alte vremi şi alte vremuri.

      Apreciază

Lasă un răspuns

