Marti, 14 octombrie, 2014 – Incă…și de-ajuns!


Încă mai fac umbră pământului (n-am dispărut deși n-am mai trecut pe-aici) și tot mă zbat să aflu cum să fac să nu fie chiar degeaba (umbra).

Dar de-ajuns cu zbaterea! Dacă nu faci parte din soluție atunci indubitabil faci parte din problemă.

Nu-mi mai vine să comunic prin cuvinte pentru că am găsit acea, nouă pentru mine, preocupare bazată pe lumini, umbre și culoare. Și-apoi…cuvintele așteaptă într-un mod mai lămurit sau mai nelămurit un oarece răspuns și din păcate în ultima vreme mi se tot pare că vorbim împreună dar separat.

Mi s-a-ntamplat, cu ceva timp în urmă, să strecor într-un comentariu,  în care îi spuneam așa cum mă pricepeam și eu vorbe bune blogger-ului respectiv, anuntul despre o bucurie  nu oarecare din viața mea. Atunci aflasem și eu că se va-ntampla ceva care imi va umple sufletul de bucurie si nu m-am putut stapani si-am impartasit vestea. Am fost foarte marcată să văd că știrea a fost trecută cu vederea și-atunci m-am gândit, odată în plus, că vremurile sunt triste, zănatice, schiloditore de suflete și că nu prea mai ai ce și de unde să cer, să aștepți.

Astăzi am citit un articol al Alinei Militaru pe site-ul Alegsadesenez și mi s-au întipărit în minte cuvintele ei RENUNTA LA ASTEPTARI SI LA FINALITATE! BUCURA-TE DE CALATORIE.

O, da…Pot să fac acest lucru. Tocmai mi-am început o călătorie (nu știu unde-i va fi capătul, nici cu ce mă voi alege până la urmă din ea) care mă hrănește, mă bucură, mă face să ard …și să mă cocoșez. .Aici trebuie să mă educ …poziția de lucru, fragmentarea unei ședințe, alternarea lucrului cu mici pauze, lumina…etc.

Încerc chiar o cale de a nu merge singură pe drumul acesta. Deși răi poate, oamenii sunt buni. Merită să cauți, să nu te-nchizi, să speri.

Se-ntâmplă ca atunci când și unde nu te-aștepți să-ți iasă câte unul benefic în cale. Să mai căutăm zic.

 

 

 

2 gânduri despre &8222;Marti, 14 octombrie, 2014 – Incă…și de-ajuns!&8221;

Lasă un răspuns

