Duminică, 15 iunie, 2014 – Bine…


Bine-ați venit, oameni buni!cosmos
Sper că domniile voastre sunteți cu pacea în suflet și-o duceți bine.

Eu n-am prea mai cuvântat pe-aici pentru că ideile se-ncheagă parcă și mai puțin decât altădată. Mă mai bucură câte-o floare, mă mai amărăște câte-un om, mai mă-mpiedic de câte-o strâmbăciune, mai zâmbesc de câte-un rod și viața merge înainte.

Iată, într-o lumină dulce un fir de Cosmos (sau „mărăruță”, cum i se mai spune). Tare le apreciez pentru că se autoseamănă, sunt aparent delicate dar altfel destul de rezistente și supuse până la urmă deoarece dacă te supără și vrei să scapi de ele te lasă în apele tale și cedează dacă le smulgi (cel puțin un sezon).

roadeAstăzi am ronțăit cu mare plăcere un morcov producție proprie. Hm, ce aromă de natural, ce gust (nu prea dulce) adevărat! Nu am reușit să pun prea mulți dar sunt semănați de astă-toamnă și m-am bucurat foarte tare când au ieșit. Dovleceii soiul Opal mă răsplătesc încontinuu pentru încrederea acordată.boboc de floare oare

Să-ndrăznesc să cred că acesta este un boboc de floare, o floare în devenire? Acum doi ani am cumparat două clematite. Era prin ianuarie-februarie. Le-a mers foarte bine pe geam, au intrat complet în vegetație și au început să se dezvolte. Adaptarea la condițile de-afară nu a fost reușită și părea că le-am pierdut. Anu acesta însă… surprizăăă! una dintre ele a apărut și pare chiar că va înflori. Să vedem care o fi, au fost una mov și una albă.

Prietena mea, păienjenița floare (da, chiar așa se numește, mi-a spus Dani, am dat căutare pe google și am găsit date despre ea sub aceast[ denumire), este acasă. Trandafirul nu se supără ba pare chiar că va rămâne veșnic tânăr, atunci eu de ce m-aș supăra? Deși…nu vreau cu osârdie să mă gândesc ce se va întâmpla când talia i se va subția. După cum arată este o viitoare mămică. Mă gândesc că nefiind la prima naștere va fi mai aspră și-și va trimite progeniturile prin alte grădini,să-și facă singure un viitor mai departe de habitatul ei.
Prietena

Câmpul mi-a mai trimis un dar, cred că este o lumânărică. Îmi plac mult exemplarele bine dezvoltate, parcă ar fi un lampadar cu multe brațe. Faptul că îi place solul nisipos și uscat spune mult despre calitatea solului din regiunea noastră. Pe loturile nelucrate lumânărica este la ea acasă.lumanarica

Deși amărâtă tare la început, fasolea și-a dat drumul și-acum înflorește în legea ei iar roșiile…oare dau în pârg? Fiți liniștiți, nu toate plantele arată așa dar pentru a mă bucura mie îmi ajunge și un fir.tomate

Natura ne cadorisește deocamdată cu ploaie după ploaie de-ți vine să crezi previziunea c-o să termine toată apa și pe urmă o să ne dea cu seceta-n cap dar cum spune buchea… de-o fi una, de-o fi alta, ce-o fi scris și pentru noi…Vom vedea.

Numai bine.


Lasă un comentariu