Un pas inainte



Daca nu cazi in nas, un sut in fund poate insemna un pas inainte. Si da omul unde da cu barda dar nu stie niciodata unde crapa.

Ma inscriu la scoala de soferi, categoria B.

De ce n-am facut-o pana acum? Nu stiu.
Nu ma bantuia dorinta, nu se contura putinta, nu se ivise cerinta.

Si-acum? Pai s-a ivit cerinta, este indoielnica putinta dar m-am ofticat. Dintr-un motiv care n-are legatura cu asta. Si m-am hotarat sa fac ceva pentru mine. Ce? Sa aflu cat de antitalent sunt.

Hm, stiu ce vor spunii unii: inca un pericol public pe sosele.
Ntzntzntz… N-ai sa vezi. Exista drumuri si drumuri, ore si ore, strategii etc. Si loc pentru toata lumea daca gandesti un pic.

Astazi am dat testul psihologic. Pe bune, si scris si cu simulatorul. Performantele mele sunt comparabile, ba chiar un pic mai bune decat ale unuia dintre colegii de suferinta, un tehnician militar conducator de tanc. Hi, hi, hi era si o tanara domnisoara care a pus niste intrebari la proba cu labirintul de-a ramas psihologul putin cu gura cascata.

Si doamna mi-a spus o chestie foarte mangaietoare pentru batranica de mine: aveti capacitati de conducator, chiar aveti. Iar la scris ati facut foarte, foarte bine. Trebuie sa iau mai multe ore de condus pentru a-mi imbunatati viteza de reactie. Dar n-am facut rele…, chestii pe dos etc.
Sigur, testele astea nu-s de NASA dar…

Cu aceasta ocazie, pentru ca atunci cand e, e si tre'sa ne bucuram si sa mentionam:

Salutam Politia romana, obtinut cazierul juridic 10 minute fara taxa de urgenta sau altceva. Informatii foarte complete pe site, la care sectie sa te adresezi, ce-ti trebuie, formular, cont trezorerie, modalitati de plata, super fine. M-am dus cu lectiile facute si gata.

Deocamdata atat.
Pot alege sa conduc pe o Skoda Fabia sau pe un Logan.
Inclin pentru Logan din motive de spatiu interior. Alte criterii n-am.

Urmeaza 1001 de nopti.

13 gânduri despre &8222;Un pas inainte&8221;

  1. ilincaotgramesti zice:

    Provocare: trebuie sa castig bani sa-mi iau o masinuta potrivita c-o babuta (care ar fi aceea?). Ce oare as putea sa fac? Ca cel mai (aparent) simplu lucru s-a prescris.

    Apreciază

  2. Am apreciat altfel lucrurile invatate la „batranete”. Nu stiu altii cum au reusit dar ca si tine nu am gasit … nu stiu ce nu am gasit sa fac scoala de soferi atunci cand era vremea ei. Sunt bucuroasa insa ca am reusit sa apreciez ce am invatat, cam am avut ca si tine satisfactia sa ma masor cu unii care pareau ca au doua capete si oricum mai multe sanse decat mine. Pana la urma cred ca am apreciat si mai mult provocarea, testarea la care am fost supusa. Succes, curaj dar mai inainte de toate fericitari pentru ca nu-i usor. Cat priveste masina… Cand a fost sa vreau sa cumpar o masina (evident ca nu aveam bani insa aveam nevoie si multa vointa) am intrebat: cat costa cea rosie?

    Apreciază

  3. ilincaotgramesti zice:

    Ei Andra, comparatia cu colegii de suferinta am incadrat-o ulterior la trufie si trufia este foarte periculoasa, mai ales la volan.

    Chiar mi-e rusine pentru ca ma contrazic. Pe aici pe undeva, intr-o postare anterioara sustineam ca nu ma intereseaza capra vecinului.

    Apreciază

  4. Trufie? Capra vecinului? Nu. In cazul meu este permanenta senzatie ca nu sunt suficient de buna, ca nu merit, ca nu voi face nimic si ca nu voi ajunge nicaieri, ca nu mai am timp, ca nu ma ajuta mintea si bratele si picioarele. O pedeapsa pentru care cred ca singurul leac temporar este comparatia cu altii. M-am negat de atatea ori incat ma mir ca mai exist! Cine mai are vreme sau energie pentru o biata capra?

    Apreciază

Lasă un răspuns

