Odisee matinala, autumnala, rurala, personala, versificata schiopatat …sper sa nu fie cu banat.


Cu ochii inca-nchisi,
din somn abia trezita,
incercam nedumerita
sa-nteleg ce s-a-ntamplat?!?!

Ca ciresul o gatat
fructe dulci de oferit…
de ce Cora zgreaptana,
si ciresu’-l piaptana,
zgariindu-l manioasa,
latrand foarte artagoasa!?!

Am privit de la fereastra
si misteru-am dezlegat:
asezata in spagat,
sta o mata speriata,
tocma-n varfuri cocotata.

Leaga fiara… Adu scara…
fa-ti curaj la cocotare,
arta la negociat
sa nu fie cu infarct…
Abordeaza matza-ncet
tentativa de …duet!

Dupa un esec sublim,
am pus mana pe un leatz
si i l-am intins spunand:
Hai cobori luceafar bland!
Dar matza, mai linistita,
ca un arc s-a incordat,
leatzul mi l-a ignorat,
si-a planat fara probleme
pan la sol si …valea nene!’

N-a mai stat sa ma asculte,
ca voiam sa-i dau un sfat:
sa nu vina si-altadat’!
Am eu oua in cotet
da’ n-am caine nataflet!

Pentru a ostoi pisica
rau stresata, mititica,
ii ofer drept compensare
Un film …TARE!

2 gânduri despre &8222;Odisee matinala, autumnala, rurala, personala, versificata schiopatat …sper sa nu fie cu banat.&8221;

Lasă un răspuns

