Sâmbătă, 29 aprilie 2017 – Parole


Cuvintele.

Cine o  fi spus și când „femeia te urcă, femeia te coboară, femeia îți dă viață, femeia te omoară” !? Nu știu dar nici nu contează tare mult aici pentru că eu vreau să spun, prin asociere, despre CUVÂNT cum că poate face același lucru.

Îmi plac cuvintele. Mă agăț de ele pentru a mă avânta, mă las zdrobită de câte unul dar nu pentru multă vreme și-atunci când mă ridic parcă am mai multă putere, evadez din mizerie visând la câte-un cuvânt care mi-a făcut bine cândva și sigur sunt într-un fel sau în altul  acum tocmai pentru că mi s-a înșurubat în minte un cuvânt  spus ce știu eu în ce moment al evoluției mele și ce mai știu eu de către cine (sau poate mai știu).

Deci…Să slăvim cuvintele. Pentru astăzi mi-a picat tare bine spusa următoare:

Archimandrite Vasileios of Iviron : “There is an imperfect perfection and a perfect imperfection.”

Incă lucrez, încă mă încântă, încă mă chinuie și probabil doar atunci când timpul implacabil îmi va lua major din funcțiile necesare mă voi lăsa de această preocupare, iconografia.

Acordând foarte multă atenție tehnicii se-ntâmplă să se piardă spiritul lucrării. Am văzut multe lucrări stând singure, reci și perfecte pe rafturi și lucrări poate mai stângace dar mai calde plecând la subratul cuiva.

Vorbele de mai sus mi-au adus un pic de pace în suflet.

Ah! Nu, nu vă speriati, nu mă consider atât de imperfectă încât să  cred  c-aș fi perfecțiunea întruchipată.

Sunt doar un muritor de rând care am descoperit la a treia tinerețe ce bine este să lucrezi tu cu capul tău din buna ta voie.

Voi sunteți bine?

Pentru voi toate gândurile mele bune, s-aveți bucurie.

Un gând despre &8222;Sâmbătă, 29 aprilie 2017 – Parole&8221;

Lasă un răspuns

