Duminica, 22 ianuarie, 2017 – Salut.


Un salut din „vechea Troie”.

Nu am mai împopistrat ecranul cam de multişor.
Timpul şi timpurile.

Sper că sunteţi bine cu toţii.

E iarnă serioasă. E bine şi nu-i bine. E bine că gerul mai asanează(cred). E bine pentru că totul devine mai frumos când este îmbrăcat în alb. Nu-i bine pentru că totul devine mai greu.

Gust din plin bucuria de a zâmbi spontan în fiecare zi de nenumărate ori.

Aşa se-ntâmplă când ai în preajmă un sufleţel care-ţi cere seara:
„chinti ‘oc”.

Ei să vă văd dacă ghiciţi ce-nseamnă.

Probabil că da, ghiciţi că vrea să-i cânte bunica „are mama o fetiţă frumuşică foc.”

Incă nu am făcut omul de zăpadă anual. Sper să nu ratez acţiunea.
În rest…e bine pentru că nu este rău.

Altfel… am descoperit ce naţie „dumnezeiască” suntem. La tot pasul dai peste câtecineva care se consideră Dumnezeu şi tare ar vrea să hotărască el, după criteriile lui personale, cine merită şi cine nu merită nu contează ce, şi altele din acestea proclamate cu glas cât mai ridicat şi ferm că doar e democraţie această nebunie. EU, EU, EU.

Faceţi loc, faceţi loc…să treacă micul dumnezeu. Cum, voi nu l-aţi văzut? Ei aş! Să nu-mi spuneţi că nu aveţi vecini, colegi care s-ar încadra.

Toate cele bune la voi să se adune.

4 gânduri despre &8222;Duminica, 22 ianuarie, 2017 – Salut.&8221;

  1. sanda zice:

    copilul meu cand era mic ,il lua mama [fie iertata] in brate si-l juca si-i stiga :- no-nvarti pe lelea iute!!ca se fasaie si pute!!!…
    -si el cand o vedea ca s-apleaca sa-l ridice ,ridica manuta stanga sus si facea ca pocane din degete si striga cat putea ;-UTAA..UTAAA!!UTEEE….
    sa-ti traiasca iubirile…

    Apreciază

Lasă un răspuns

