Mămuca (sau despre un A şi despre un a)


 

Azi mi-am propus să vă vorbesc un pic
despre un „A” si despre un „a”
Voi face asta totusi cat pot eu de discret
fiindca cei doi „a” nu sunt din alfabet.
Amare
Este, vedeţi după nume,
cel care-a venit mai întâi pe lume.
E vesel, zburdalnic, zglobiu de nu se poate.
De unde-i energia cine poate spune?!
Amare nu vrea carne şi nici atât legume.
Are -n calendar file răsfirate
Pentru cinci ani întreguţi şi mai mult de jumăte.
Poartă războaie zilnic şi nu imaginare
cu cine uită o clipă că-n faţă un LEU are.
Doritu-şi-a alături un semen mititel
dar n-a gândit o clipă că micul sufleţel
va fi prilej de mare, o! mare supărare
căci dragostea primită va fi-n diminuare.
Amic i-a-mplinit visul venind pe lumea asta
Dar am putea să spunem că a sosit năpasta.
Geaba-mbrăţişări cu năbădăi,
dacă atentezi la ochii mei
geaba îmi zâmbeşti calin
dacă îmi faci viaţa chin măi, CHIN.

Jocurile mi le strici
ce vrei tu nu ştii cum să zici
ţipi că nu ştii să vorbeşti
cu ce poţi tu tare mă loveşti
vrei la mama MEA mereu
de nu mai pot să-ncap şi eu. . .
………………………………..
Cu toate astea te iubesc,
amicilor le povestesc
că am acasă un guguloi
de surioară, suntem doi
şi unii tare mai tânjesc
şi-ar vrea ca noi.

Amic.
Un boţ molcuţ
cu ochii boabe de cafea,
Cu trei zulufi nedefiniţi,
genunchii mai mereu zdreliţi,
cuceritoare de neînvins
şi un ţignal …de nedescris.
Topeşte tot ce este-n jur,
te vrei topit fără cusur.
Fetiţa de un an jumate
Ia tot caimacul de pe lapte.
Ce mai rămâne pentru frate?!

Amic a mea. Amare-al meu.
Să ne ajute Cel de Sus.
(Eu mă gândesc la Dumnezeu
căruia-i mulţumesc nespus:

Să fiu mămucă! Iată, am ajuns!)x_425ea271

P.S. In Moldova mămucă=bunică

 

Lasă un răspuns

