17 iunie 2016, vineri -Eiii!…


rosie 2016Văzând cum îmi pică mie faptul că  lucrurile sunt cam încremenite pe blogurile frecventate de mine deşi nu am ceva măreţ de zis m-am gândit că eu trebuie să fac o mişcare cât de mică altfel se sterpezesc dinţii vizitatorilor de-atâta baladă.

Aşa că…veţi şti că:

  • am atins limita spaţiului de stocare imagini şi. nu ştiu ce voi face pentru că de investit în blog parale nu sunt pe cale. Aveţi voi ceva sugestii care să mă scoată din încurcătură?
  • cu emoţie în suflet vă anunţ că deja am pătlăgele în grădină de unde rezultă că ideea cu tunelul simplu este foarte bună
  • cu amărăciune vă spun că am crezut aiurea că Gândacul a fost eradicat, desfiinţat, asasinat în vecii vecilor amin (de Colorado vreau să zic, Gândacul), nimic mai neadevărat.
  • va urma…cred

 

5 gânduri despre &8222;17 iunie 2016, vineri -Eiii!…&8221;

  1. Anonim zice:

    buna dimineata !
    doar comentarii si pareri neavizate …
    poate ar trebui sa citesti alte bloguri, sa faci/postezi poze mai mici, sa cultivi cartofi in paie (pana acum la mine, nici urma de gandaci) si altele 🙂
    uneori schimbarea „doare „dar duce spre evolutie, zic eu 🙂

    o zi frumoasa!

    Apreciază

  2. Nu ma pricep ce se intampla pe wordpress cu spatiul de stocare. Eu micsoram pozele pe vremuri, cand aveam spatiu limitat, dar de la o vreme, de cand cu google plus, bloggerul are memorie berechet. Bravo pentru gogonele !
    E liniste pe bloguri, fiindca lumea nu mai comenteaza. Eu am inchis obloanele acum la inceputul verii si poate la toamna mi se face iar pofta de scris 🙂 Vara frumoasa, Ilincuta !

    Apreciază

Lasă un răspuns

