30 inuarie 2015 – Lectia 57 de pe Paintbasket


???????????????????????????????Acesta este rezultatul meu.

Update:

Cursul de pictură al lui Dennis L. Clark din Noua Zeelandă rămâne în continuare cea mai frumoasă și benefică întâlnire a vieții mele.

Din acest motiv, deși nu am timpul, dăruirea și răbdarea necesară să urmăresc de-a fir în păr lecțiile lui am ales drept recunoștință să plătesc timp de un an modestul abonament pentru cercul de acuarelă.

Ca urmare, câtă vreme achit această sumă (9 dolari pe lună) am la dispozitie un număr destul de mare de lecții filmate pe viu în care Dennis ne propune și ne arată cum pictează el de la cap la coadă subiecte variate simple dar încântătoare.

Ceea ce este garantat este că orice lecție a lui Dennis te bucură.

Dacă vreți să vă petreceți un răgaz alături de un bătrânel cu aer hâtru care în atelierul lui îți poate da sentimentul că veșnicia este posibilă urmăriți prima lecție gratuită

Aici nu-i fac reclamă lui Dennis deși dacă aș ști că are nevoie aș face orice să-l ajut. Aici vă vorbesc despre o sursă de a te bucura de tine și cu tine însuți.

2 gânduri despre &8222;30 inuarie 2015 – Lectia 57 de pe Paintbasket&8221;

  1. Multumesc pentru precizare, da l-am identificat ca fiind Ara și am găsit câteva poze mai sugestive pentru pictură. Dennis l-a denumit Parrot Splendour.

    Intru din cand in cand intr-un pet-shop sa-mi vizitez un prieten simpatic, un papagal cenusiu african. Imi recunoaste vocea si ma accepta sa-l mangai pe cap. Conversam amandoi o vreme asa, cu voce scazută să nu se scandalizeze lumea și pe urma o sterg inainte sa ma lege cineva.

    Deocamdată sunt încă precipitată și nerăbdătoare când lucrez. Nu mă-ndur să fragmentez lucrul în mai multe sesiuni, obosesc și ceea ce lucrez spre sfârșit arată mai neglijent și dezlânat dar am început să obțin unele progrese.

    Te mai aștept, toate bune.

    Apreciază

Lasă un răspuns

