29 ianuarie 2015 – In mustul zapezii


Hei, o zi care se anunta dezastruoasa s-a transformat in una frumoasa. Dimineata, plafonul coborat si ceata nu lăsau fumul sa se ridice deasupra caselor și părea c-o sa murim sufocati in bârlogurile personale. Nu mai discut de unde era fumul.

S-a ridicat ceața, a apărut soarele, am iesit un pic pe-afara si …am semănat un pic, așa se seamănă mazărea, dacă se poate …în mustul zăpezii. Ei, nu multă (n-aveam nici putere nici loc pregătit), doar cât să am ce vedea îmbucurător la primăvară până se va putea intra în grădină de-a binelea.. În stratul înălțat îngustuț din fața casei cu care m-am jucat anul trecut cu roșii pitice și crăițe.

Doamne ajută. Am strecurat și niște semințe de nălbă pe lângă nuc. Scriu aici ca să nu uit.

Și acuș-acuș trec la fabricat răsaduri.

Știu că și voi ați început deja să tremurați de nerăbdare dacă nu cumva ați și trecut la treabă. S-aveți spor!

2 gânduri despre &8222;29 ianuarie 2015 – In mustul zapezii&8221;

Lasă un răspuns

