Luni, 12 ianuarie 2015 – De-ale mele și de-ale altora


Ziua bună oameni buni!

Cerul este cenușiu dar nu este posomorât. Copacii sunt încărcați frumos cu omăt iar pe jos un covor alb acoperă tot ce n-ar plăcea ochiului lăsând gândul orânduielii ce poate ar mai fi de înfăptuit pentru la primăvară. Așa este astăzi la noi în cotlon.

Anușca-gălușca are deja matusalemica vârstă de opt zile, să trăiască, să-nflorească Doamne ajută.

Ieri am avut-o în brațe, ne-am conversat, i-am cântat și m-am topit de-atâta iubit și n-am trădat căci m-am jucat și cu prima iubire. Mai multe ture de joc cu zaruri și mașini până m-a abandonat pentru desenul preferat.

In prealabil am fost la cumpărături pentru că la fetițe nu te poți duce decât cu rochițe dacă vrei ca mamele să aibă ochii înrourați și obrajii brusc îmbujorați.Sfantul Cuvios Antonie Cel Mare

În această conjunctură am un sfat pentru conducătorii țării dacă vor să crească natalitatea să facă ceva cu prețurile la articolele pentru copii. Am băgat mâna în buzunar până la cot de credeam că n-o mai scot pentru a cumpăra două rochițe. Eu știu că obrazul subțire cu cheltuială se ține bre dar nu vrem obraz din pânză de păianjen ce ne jupuiți așa?!

Altfel…

…altfel merg în continuare cu iconografia mea și cu dezamăgirile mele despre cât de mult ne scufundăm de bună voie în necunoaștere, în prostie. În curând n-o să ne mai trebuiască energie electrică pentru iluminat. Vom avea lumină de la creierele netede și lucioase de atâta lipsă de circumvoluțiuni.

Deocamdată trecem peste și facem o mică pauză. Voi continua tot astăzi. Până atunci poate faceți rost de-un pic de răgaz să-mi spuneți și mie ce mai faceți voi, de ce vă bucurați, de ce vă întristați.

4 gânduri despre &8222;Luni, 12 ianuarie 2015 – De-ale mele și de-ale altora&8221;

  1. Cam pe-acolo, o cheamă Ania Irina.

    Vorbele tale gâdilă în mod plăcut urechile dar…

    Da, resimt asta de pe poziția de mamă 🙂 dar nu mă pot supăra prea tare și prea mult cât despre cât de importantă aș putea deveni ca bunică…doar mă bucur nespus că am ajuns să fiu bunică, la importanță …am învățat să nu aspir.

    Apreciază

Lasă un răspuns

