joi, 18 decembrie, 2014 – Vin vremuri grele


Figurativ vorbind desigur putem spune că vin vremuri grele. Nu sunt eu Pythia să prezic viitorul. Ceea ce știu este că bat la ușă sărbătorile și, ca de fiecare dată, în această perioadă totul se acutizează, acasă, la slujbă, pe stradă, în magazine, în suflet și-n trup.

Mi-au atras atenția în ultimii ani unele băbuțe taaare înțelepte (acestea de care vorbesc acum umblă de regulă câte două) care liniștite, vesele și discrete, ferchezuite (spun așa de drag, altfel spus îmbrăcate îngrijit, un pic cochet  și cu multă măsură) căutau cu multă pace și tihnă sufletească dar și cu interes mici simboluri de Crăciun.

Sigur meniul lor de sărbători este gata stabilit și este unul reținut, puțin și bun.

Eu una le invidiez. Pensionară fiind deci în cunoștință de cauză pot să vă asigur că acest statut social nu aduce prin definiție detașarea și liniștea interioară. Acestea se cultivă cu eforturi mari, se caută cu tot dinadinsul, dacă n-am uitat cumva demult ce-i aia.

Acestea fiind spuse vă anunț că m-am hotărât să-mi ofer ca dar de sărbători pacea cu mine și starea de bine.

Și voi la fel? Dacă da, mai treceți pe-aici să povestim nu dacă ci cum reușim.

Țineți-vă bine orice ar fi. Steaua polară este și a voastră . Ea ne  veghează chiar dacă cerul este acoperit.

5 gânduri despre &8222;joi, 18 decembrie, 2014 – Vin vremuri grele&8221;

  1. Cum reusim ? Asta-i intrebarea. Drept sa-ti spun Ilinca, pentru mine e destul de obositoare perioada asta. Intotdeauna sunt gazda si desi am oaspeti dragi, mereu ma agit sa le pun pe toate la punct. Desi nu ma dau peste cap sa impodobesc casa 🙂 Azi o sa-mi iau sotul de manuta ( sper ca n-are alt program ) si mergem sa cumparam cadourile copiilor. Pe urma parca ma pot linisti, am trecut de un hop 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

