Duminica, 14 decembrie, 2014 – Mozaic


A iesit soarele. Am refăcut cât de cât mini-solarul a cărui folie se descususe, am săpat și am semănat pentru la primăvară, în stil intensiv: spanac și usturoi(un rand spanac un rand usturoi), salată(de trei feluri) și ridichi.
Solarul meu este mic și am la dispozitie doua stratulete modeste ca suprafata. Din păcate grădina a ramas nesăpată dar la primăvara probabil că o să fac ca și anul acesta, voi săpa bucatica cu bucatica pe masura ce voi semana.

Am cărat pământ cu roaba și am făcut mușuroaie la clematită, trandafirul cătărător alb, glicina și încă doi trandafiri.

In sfarsit am reusit să mai fac o plansă pentru Dennis Clark iar la iconografie capăt cu pași mici noi îndemânări.doua randunicib

Voi ce mai faceti?

P.S. Va rog frumos pe cei care ma vizitati de departe, de dincolo de granite, lasati si voi doua vorbe, mi-ar placea sa va cunosc.

4 gânduri despre &8222;Duminica, 14 decembrie, 2014 – Mozaic&8221;

  1. Doamne ajută Dani! Și ție la fel.

    Am observat in timp că, așa cum este clima la noi, in sudul tarii, prinde foarte bine dacă pui de toamna în grădină măcar câteva dintre legume. Este foarte încurajator primăvara, când încă nu se poate intra din cauza pământului încă ud să vezi cum au răsărit deja semintele puse din timp.

    Apreciază

Lasă un răspuns

