duminica, 7 decembrie, 2014 – Sudiștii în ceață


Păi nu era mai bine dacă nu auzeam informația?

Simțeam eu așa, nelămurit, că ceva nu prea e la locul lui dar nu realizam ce. Na, că acu’ m-au luminat. De-o lună de zile NU AM MAI VĂZUT SOARELE.

Cred că m-am și resimțit în vreo două-trei rânduri dar nu știam de la ce mi se trage. Acum plouă cu osârdie, insistent ca o muscă în partea din spate a calului. Au apărut bălți care nu se vor retrage ușor. Asta-i rău. Nu și la noi în ogradă. Asta-i bine.

Nu mai bine nu știam eu că trăim în ceață? Acum stau și mă frământ.

Fericiți cei săraci cu duhul!

Ei, lasă că nici eu nu sunt așa de nefericită! Încerc să pictez globuri cu îngerași care dau îmbrățișări celor care au nevoie. SUnt la primul. L-am șters până acum de 3 ori. Ultima oară cu spray-ul de vernisare.

globuri ingeras

Lasă un răspuns

