Joi, 13 noiembrie, 2014 – Semne de viață


Adică așa zic, să mai dau și eu un semn de viață că se culcujesc păianjenii pe-aici.

Acesta este un fel de-a spune, o figură de stil pentru a mă scuza cumva că n-am mai scris de ceva vreme dar aseară, un păianjen adevărat, cu vederea slăbită (de vârstă mă gândesc) dar cu interesul față de cele sfinte foarte puternic, a greșit lungimea firului și traiectoria când a coborât din tavan să poată citi și el peste umărul meu despre icoane și m-am trezit cu el atârnat de ochelari.

Acum ce să fac, mă spovedesc. Never-ever să nu te-atingi de mine fără să mă avertizezi pentru că reacționez imprevizibil. Taaare mă tem că l-am vătămat iremediabil.

În rest…e cum e și bine că nu e deși se poate și mai și, atât în sus cât și în jos. Mulțumesc Celui de Sus.

M-am calmat, nu mai sunt atât de euforică, ochiul începe să se formeze, mâna face și ea ce poate, aspirațiile se conturează, timpul este cel care trebuie să lucreze, eu mă străduiesc și îmi doresc și poate așa voi reuși să meșteșugesc o icoană adevărată care să exprime „ascetismul, bogăția spirituală și bucuria”.

Voi ce mai faceți? Sunteți bine?
Vă mulțumesc că mai treceți pe la mine.
Toate bune.

Un gând despre &8222;Joi, 13 noiembrie, 2014 – Semne de viață&8221;

Lasă un răspuns

