Luni, Sf. Mărie mică – Și am fost la târg


 DeclaratieLa mulți ani oameni blagosloviți care după Sfânta Fecioară vă numiți. Să fiți sănătoși și veseli!

Și cum spuneam…am fost la târg. M-am încărcat cu energie pozitivă pentru cel puțin un veac de singurătate. N-o să puteți verifica dacă este adevărat ce spun pentru că mai este un pic și vine ploaia. Nu, nu cea udă, cea nimicitoare. Glumesc.

Da’ chiar dacă nu pentru un veac, de încărcat tot m-am încărcat. Muzeul satului este încă un loc pozitiv. Este bine dacă poți viețui în incinta lui măcar pentru un interval scurt de timp, de-o oră, două. E bine și atât.

prezentul si viitorul

Co-co

Confort pe grade

opincarul

ochiul boului

mustrare

moara de vanthanul

Ne-am ostoit sufletele, picioarele și ne-am ghiftuit burțile în hanul La barieră.

Apoi, la-ntors acasă, voiam să zbor dar vezi tu a trebuit s-o facem mai încet, încetișor aproape pe loc căci o burtă plină să zbori nu prea te lasă. Ciorba de legume era proaspătă și era făcută mai mult cu dovlecei, garantat era nou făcută și cu legume proaspete, pieptul de pui la grătar cu mujdei de usuroi hm, neașteptat de gustos iar clătitele au fost dumnezeiești. Uriașe și cu dulceață de vișine. O porție pe din două.

Nu m-a lăsat să iau acasă mârtănașul care mi-a îmbrățișat mâna cerșind drăgăleală, cocoșul nu se putea că nu-l dădeau și-atunci cu ce credeți voi că m-am ales eu din târg ( ca fel principal să spunem așa)?

 

2 gânduri despre &8222;Luni, Sf. Mărie mică – Și am fost la târg&8221;

Lasă un răspuns

