Duminica, 7 septembrie, 2014 – Din aproape in aproape sau de ce-mi mai place noua mea indeletnicire


Nu am mai asteptat sa infaptuiesc a 10 lucrare picturală, ieri mi-am luat de la Librarium cateva culori profesionale cu nume, rusești, marca „Nopțile albe”. Apropos! Dacă o să vă bântuie ideea de a începe să vă jucați cu culori e bine să știți un lucru foarte important, vă ajung trei, cele primare asa că n-o să vă coste prea mult dacă vă luați din cele profesionale.

Cu o placere nebuna descifram numele culorii pe eticheta minusculă. Ceruleum blue. Am vrut să știu mai multe despre culoarea respectivă și așa am ajuns pe Wikipedia iar de-acolo la filmul „Diavolul se-mbraca de la Prada” cu Meryl Streep.

L-am găsit subtitrat în română.aici

Ha! Iată-mă-n șpagat! Acum ce fac, mai citesc despre culori, pictez, activez pe forum la Paintbasket sau mă delectez cu Meryl Streep?

Hi, hi, hi! Mai am 5 culori!

What a wonderfull life!

Am ales. Plec la plimbare la Muzeul Satului sa-mi trag niste poze. Mi-ar plăcea să desenez casutele de-acolo.

Lasă un răspuns

