Joi, 3 iulie, 2014 – Madame… Zadurella…Perun


Sunt foarte ocupată. Stau pe scară cocoțată deoarece și pentru că așa a considerat „Madame le Coultre” de cuviință, să fie cu nasul pe sus și să-și deschidă prima floare în varful arcadei. Dacă vreau să mă bucur de ea n-am decât să mă cocoț pe scară iar eu o fac degrabă și cu toată inima pentru că o iubesc de mor. Slăbiciuni, deh! Clematitele astea!

Mai cu chiu mai cu vai, grădinăritul meu îmi oferă și câte-o mică minune, mai hibridă, mai etranjeră ce să-i faci, așa-i cu globalizarea asta nu mai avem pretenții acuma. Am luat câteva fire de răsad de tomate de la Hornbach. Unul se cheamă Zadurella.

Din răsadurile mele mai norocoase au fost cele Perun.

Buruienile își pun podoabe doar-doar nu le-o reteza treamer-ul.

Dovlecei…dacă nu-s zuchinni sunt albi dacă nu sunt albi sunt galbeni dacă nu sunt galbeni sunt Opal.

Cârciumăresele pitice din stratul înălțat în fața casei își scuturau fustițele cu jupoane în adierea vântului așa că poza le-a ieșit neclară.

Cam atât. Mă duc să văd ce mai face Madame. S-aveți o zi bună oriunde-ați fi!

3 gânduri despre &8222;Joi, 3 iulie, 2014 – Madame… Zadurella…Perun&8221;

  1. Cu harababura din curtea mea, abia dacă mai apuc să intru în grădină, dar imediat ce mi-or pleca muncitorii, ies să-mi spreiez roșiile cu Cola, că ăsta e ultimul pont pe care mi l-a vândut un grădinar.
    Știam că respectiva răcoritoare e foarte bună la curățat gresia și faianța, dar ca insecticid nu credeam că funcționează… O s-o încerc pe una dintre roșii, să văd cum i-o fi.

    Apreciază

  2. Foarte mult mulțum Dani!

    E de-abia în primul an de viață și are boboci puțini dar oricum mă bucur de nu am cuvinte. Am înțeles că este rezistentă la îngheț și că poate trăi ~ 50 de ani, asta înseamnă că-mi va supraviețui mult.

    Apreciază

Lasă un răspuns

