Joi, 22 mai, 2014 – Postoperator


Ieri a fost ziua mea de nume. Zi frumoasă.

Am avut cel mai frumos dar pe care-l puteam primi, iubitul meu a fost cu mine. Cam mucos, cam behăit dar vesel și poznaș.

La fiecare vizită este altceva. Rândul trecut se declara tigru iar eu trebuia să fiu leu acum el era Tarzan iar eu eram copacul lui. Drag mi-a fost când m-a îmbrățișat și cu mâinile și cu picioarele strângându-mă cu dor și of (credeam eu), nu mai puțin drag dar mai dureros a fost când a început cățărarea și când piciorușele subțirele și-au găsit loc printre coastele mele.

……………

La fiecare sărbătoare se vede valoarea de întrebuințare.

Cum nu am valoare de întrebuințare nu am avut nici prea mare sărbătoare.

Nu-i bai. Dacă te detașezi poți chiar să te distrezi. Observând.

…………..

E bine când nu e rău, mulțumim celui de Sus.

4 gânduri despre &8222;Joi, 22 mai, 2014 – Postoperator&8221;

Lasă un răspuns

