Luni, 12 mai, 2014 – Schimbări

??????????????????????????????????????????????????????????????

O zi foarte bună, încărcată mult pozitiv, mi-e sufletul bleu-ciel de ieri pen’ că:

– au apărut pe domeniul meu primele roșioare și primele păstăi de mazăre;

– un mac este gata să-mi spună că viața este frumoasă

iar eu am aflat dintr-o carte că sunt, nu cum spune tv-ul nostru…”o bătrână de 60 de ani…” urmând ca un pic mai încolo să fiu avansată la rangul de mumie ci că intru în categoria seniorilor. Bine, chestia asta cu categoriseala nu e o sfârâială dar pe mine m-a amuzat o idee și mi-a trăsnit prin cap că de azi încolo dacă cineva vrea să-l aud când mi se adresează e bine s-o facă folosind apelativul seniora. Hi-hi, voi încerca să asortez titlu seniora cu particola ot. Pe tema aceasta voi mai bate câmpiile o vreme că mă încântă. Cred chiar că voi posta și articole destinate în mod special celor de vârsta mea. Viața poate deveni și așa cum vrei tu s-o vezi. Cartea pe care o citesc se numește Totul despre longevitate și are drept autori doi francezi.

Pe linia asta am aflat cât de simplu este să previi demența senilă (oricum, trebuie să începi un pic mai din timp): exersezi în fiecare zi statul într-un picior cu ochii închiși. Cică reușita ca durată arată vârsta biologică a nefericitului. Succes și nu disperați, prin perseverență performanțele la acest exercițiu se îmbunătățesc!

Deocamdată atât, s-aveți o săptămână după cum vă dorește inima!

Cu drag, a dumneavoastră,
seniora IlincaotGrămești.

??????????????????????????????????????????????????????????????