26 aprilie 2014, sambata – Tot înainte că-napoi nu mai e loc.


POTOP Anul acesta nu este „vreme”. Adică vremea fiind capricioasă este cam greu să te strecori cu lucrările în grădină și chiar dacă reușești sufletele verzi cam au de suferit. Există însă măcar pentru o parte din ele soluții.

Sigur, de dorit ar fi un solar zdravăn dar mai la îndemână, mai puțin costisitor și destul de eficient este tunelul.

Anul trecut am fost de-a dreptul fericită când am descoperit la magazin teava de plastic(?!) albă tăiată la bucăți de 2m. Am cumpărat un număr oarecare, folie am ajuns acasă, am pregătit răsadurile, semințele, folia, am „împământat” sursele de rodire, am înfipt sub formă de arc bucățile de țeavă în pământ, am pus folia deasupra, am adunat capetele și le-am asigurat cu câte-o piatră mai grea și gata adăpostul.

Anul acesta am recuperat țevile, folia de prin cotloane și iată răsadurile de ardei „Potop” cât sunt de fericite.
De ieri și roșiile grase au căsuța lor.

Această prezentare necesită JavaScript.


Și ca să ne mai bucurăm puțin ochii iată câteva „tablouri”.

Această prezentare necesită JavaScript.


Toate bune pe la voi? Ce-ați mai făcut prin grădină?

De încheiere de la mine un pupic pe frunte s-alunge gândurile grele, dacă există.

2 gânduri despre &8222;26 aprilie 2014, sambata – Tot înainte că-napoi nu mai e loc.&8221;

Lasă un răspuns

