Vineri, 14 martie, 2014 – Și a fost 13


Nu știu dacă v-am mărturisit că eu sunt uneori, sau poate de mai multe ori un fel de Cănuță om sucit. Nu vă rețin acum cu detalii ci vă spun doar ce contează: nu mă tem de numărul 13 și s-ar părea că bine fac.

GÂSCANUL MEU E BINE!

A primit ieri o injecție cu antibiotic și una cu antiinflamator și azi dimineață mi-a gâdilat urechile cu un sâsâit dulce ușor amenințător și apoi s-a pus pe mâncat.

Doamne ajută!

Altele…mai târziu de-oi avea timp. Deocamdată … e de bine, ceea ce vă doresc și vouă.

5 gânduri despre &8222;Vineri, 14 martie, 2014 – Și a fost 13&8221;

  1. Ma bucur ca „Fanica” (asa-i boteza socru-miu pe toti gascanii) se intremeaza si merge spre bine.
    Sa fie intr-un ceas bun.
    Referitor la superstitie, cifra 13 mie-mi poarta noroc. La majoritatea examenelor aveam bafta sa trag biletul 13 si n-am de ce sa ma plang ( bine asta asa, ca daca pui burta pe carte poate sa-ti cada si biletul 1313 ca tot e cu noroc.).
    Sa aveti un sfarsit de saptamana linistit si plin de farmec.

    Apreciază

    • Mulțumesc frumos Vasile.

      Îți urez la fel.

      Pe gâscanul meu îl cheamă Ghiță și pe fetele lui Marica și Anica.

      Acum sunt într-o mare dilemă. Ei pun, cum știu ei acolo, de-o familie mai mare. Cât a fost slăbit și până-și va reveni clar nu a însemnat ouăle pentru barză. Nu știu dacă la gâște se pot alege ouăle care sunt fecundate și care nu. La găini știu dar la gâste parcă nu se poate, fiind coaja așa groasă?!

      Apreciază

Lasă un răspuns

