Joi, 13 februarie, 2014 – Slavă Domnului – cronica unor cronici


După concertul pe care l-am gustat cu tot sufletul și toată mintea (9 febrauarie, Sala Palatului, Dulce Pontes și Marcel Pavel) nu știam cum să-mi împărtășesc mai repede și mai potrivit și mai sugestiv plăcerea și bucuria.

Mi-am imaginat că media o să vuiască și eu mă voi bălăci în exprimări care de care mai plină de informații și comentarii meșteșugite din parte celor pricepuți în legătură cu evenimentul și-mi voi îmbrăca trăirile în vorbe frumos potrivite așezându-le coerent în albumul amintirilor.

Au urmat nesfârșite ore de muțenie din partea presei electronice. Deja vedeam negru în fața ochilor și mă întrebam ce se întâmplă, am fost eu gratuit exaltată, aterizată dintre găinile mele la bâlciul din târg, mi s-a părut că am văzut Omul zăpezilor și nu era decât piticul Balthazar?!

Într-un târziu a apărut totuși pe net o suită de poze cu imagini din concert dar fără comentarii.

Apoi, slavă Domnului, au apărut și cuvintele. Mulțumitoare. Așa am aflat și eu ce anume s-a cântat în concert fiind indicate titlurile melodiilor (dacă s-a distribuit program în sală eu nu l-am găsit), ce realizări mai are Marcel Pavel, cine este Dulce Pontes.

Au apărut și copy-paste-urile, enervante până la Dumnezeu. Cât de tont trebuie să fii să nu-ți dai seama că publicând te expui în același mediu în care se expune și cel pe care l-ai copiat și te compromiți?

Din cele 5 recenzii eu aș alcătui una singură completă și chiar o voi face, cu citările de rigoare desigur.

Una peste alta, toată lumea a spus vorbe frumoase, apreciative în legătură cu prestația celor doi artiști și așa m-am liniștit.

Nu fusesem dom’le la bâlci, la târg, ci la Sala Palatului, unde a existat intrare separată pentru reprezentații presei acreditate care au vizionat pe gratis un concert pentru a ne putea informa pe noi documentat, în timp util, cu bun simț și profesionalism despre evenimentul desfășurat.

Până la urmă unii au și făcut-o, Slavă Domnului!

Lasă un răspuns

