Imagine

joi, 23 ianuarie, 2014 – Voila!


primul-bal

papucei-opriti-va

Subiectul: papuci pentru contemplat manufacturați personal într-un ritm infernal
Urmează într-un număr viitor instrucțiunile de utilizare.

Later update

Instrucțiuni de utilizare:

Papuceii se poartă doar la citit. Picioarele, încălțate cu ei, se întind la orizontală sprijinite cât mai comod și cât mai la vedere, pe o pernă eventual. Din când în când se ridică ochii de pe carte pentru a ne odihni privirea și, involuntar, pe față se așterne un zâmbet.

Observație: pentru a se păstra zâmbetul cât mai larg se folosesc pe rând mai multe perechi de papucei modele diferite.

Urmează în curând alte exemple.

Later update:

diverse link-uri cu papucei croșetați
mocasini crosetati

mocasini tricotati

Socasini

sling-slippers

8 gânduri despre &8222;joi, 23 ianuarie, 2014 – Voila!&8221;

    • Mulțumesc. Combinația de culori este a modelului original pe care acum nu-l mai găsesc, oricum erau mai simpli, ca un fel de ciorăpei-ghetuță cu pampon. Habar nu am dacă se încadrează în vreo normă dar am respectat-o și m-am străduit să găsesc firele necesare pentru că mi se par absolut „captivanți”.

      Dacă dai cu ochii de ei cel puțin câteva secunde nu te mai gândești la altceva.

      Apreciază

  1. Zici tu că-s buni numai pentru agățat … cartea-n cui?
    Că de agățat de-ălalt cu un papuc tricotat n-am auzit eu.

    Dar lăsând asta, Adelină pasăre rară, nici nu știi ce faptă bună ai făcut trecând pe-aici. M-ai mângâiat pe cap când tocmai mă chinuiam să ies dintr-un paroxism nervos.

    Românie, Românie,
    țară dragă unde te duci
    pe când croșetez papuci?

    Pe-nțelesul tuturor: plăți, facturi, conturi, vaci, draci.

    Apreciază

Lasă un răspuns

