Miercuri, 22 ianuarie, 2014 – De-ale mele


A plouat ca-n alt anotimp, cerul a fost tare supărat, norii s-au izbit cap în cap cu zgomot greu și înfundat, flash-uri agresive au spintecat cerul.

Pe canale, ți se scurge și bruma de vlagă privind, bâlbâiți și bâlbâite pălăvrăgesc nesfârșit și fără rost săltându-se de fund în sus și înălțându-și glasul către nu se știe cine și nu se mai știe de ce vorbind împreună dar separat despre ceva ce deja au uitat că au abordat ca temă. Încă un fapt divers cu lumânări și fără lacrimi le mai dă de-o pâine și prilej să stuchească mărunt dar împroșcat.

Dacă-ți iei inima în dinți și ieși afară vezi că nu este chiar așa de rău cum pare din casă. Găinile au început și la mine să ouă. Sunt murate de ploaie dar nu stau la adăpost. Gâștele, fericite că ploaia le-a spălat și sunt curate țuț, se cer înăuntru.

Îmi vine brusc în minte ce spune Alla în cartea ei cu sfaturi despre cum să-ți sporești energia: scaldă-ți tălpile în fiecare seară și păstrează călcâiele moi. Am mai făcut un amigurumi, o bufniță minusculă în culori vesele. Încep să-mi fac mâna. amigurumi

Căutând modele de amigurumi am văzut o pereche de botoși, croșetați, de-un albastru aparte, foarte plăcut, cu popoane portocalii. Tot Alla spune să ai tot timpul asupra ta un obiect, nu contează ce, de culoare portocalie. Portocaliul îți dă o stare de bine. Îmi voi croșeta acei papucei pentru când stau relaxată și citesc. Îmi voi ridica din când în când ochii și-mi voi iubi piciorele. Săracele, sunt cam necăjite.

Am avut de făcut o plată către un furnizor. Am primit pe net o factură proforma, eu m-am conformat și urmarea a fost că banii s-au dus pe coclauri pentru că proforma era idiot (citește „la
modul general”) întocmită.ghiocel După ce-am înroșit net-ul și telefoanele am căzut epuizată dar cu pisica aruncată unde trebuia și cu problema aparent rezolvată. Atâta dialog absurd nici măcar IONESCO nu putea imagina.

Sigur îmi voi tricota botoșeii și-mi voi scălda îndelung tălpile.
În grădină, un singur ghiocel din tot șirul de confrați mi-a dăruit un clopoțel diafan și eu îi mulțumesc tare mult. Privesc minuscula floare albă și parcă se mai duce din mizerie.

3 gânduri despre &8222;Miercuri, 22 ianuarie, 2014 – De-ale mele&8221;

  1. Foarte de bun simț observațiile despre ce se petrece acum la tv.
    Iar amigurumi de-ălea vreau să fac și eu, că tare bine arată. Cred c-o să caut pe net, să văd ce și cum.
    Mulțam fain de ponturi! Deci: scăldă la piciorușe, călcâie moi și portocaliu asupra ta… 🙂

    Apreciază

    • Amigurumi!

      De-abia aștept să le văd pe cele făcute de mâini și ochi care au multă precizie și exercițiu așa cum sunt sigur ale unei șoferițe doctor care a mai și tricotat mult la viața ei. Chiar sper că vei încerca.

      Un picioruș greșit, un milimetru în plus sau în minus pot strica un obiect sau schimba o expresie știu asta dar este prea atractiv ca să nu încerc și eu totuși.

      Dar fii atentă, te virusează!

      Apreciază

Lasă un răspuns

