Sâmbătă, 4 ianuarie, 2014 – Mozaic


Reluare

Grea e viața când nu ai Net. S-a făcut așa că din mai multe forme de Net apărute în viața mea, „mai multe” din spaima creată de viața la țară când viscolul face pe nebunul pe-afară și încearcă să te-mpiedice să comunici cu semenii tăi, o bucată bună de timp nu am mai avut niciuna.

Este pentru prima dată după vreo două săptămâni când pot să stau liniștită în fața ordinateur-ului meu și să elucubrez la greu.

Acu’ de ce la greu? Păi atâtea idei deștepte se bulucesc la poarta minții mele încât mă lupt să fac selecții și preaselecții, la lumina lămpii bineînțeles pentru că este ora 2.40 din noapte.

Evaluare

Odată cu noul an am primit un raport de la WordPress despre bloguiala mea pe anul 2013.

Cu această ocazie vreau să mulțumesc celor care m-au onorat efectiv cu atenția și căldura lor vizitându-mă și comentând.

1 silavaracald 65 comments
2 Dani 39 comments
3 Simona 35 comments
4 Brindusa 34 comments
5 simf 26 comments

Ordinea este dată de WordPress în funcție de numărul de comentarii și aceștia sunt doar top 5. Eu vă mulțumesc tuturor celor care treceți pe-aici.

Drăguț lucru raportul acesta cu focuri de artificii si lasere si clasamente si compaatiiRaport anual WordPress

Sfârșitul de an este greu dar am descoperit că dacă tu te străduiești să te tragi de urechi și nu uiți că cel mai important lucru este să nu te pierzi tu pe tine, să-ți găsești pacea și să nu aștepți de la alții cine știe mai ce, bucuria vine pentru că întotdeauna dacă vrei găsești de ce să te bucuri. Până la urmă Einstein a trăit și el a spus că totul este relativ, adică depinde de cum le iei pe toate(mă rog, așa traduc eu.)

4 gânduri despre &8222;Sâmbătă, 4 ianuarie, 2014 – Mozaic&8221;

Lasă un răspuns

