Joi, 2 ianuarie, 2013 – La plăcinte înainte!


Gata! Am trecut pârleazul! Acum să ne-apucăm de treabă!

Planuri, socoteli, documentare…

Vremea este umedă și posomorâtă, fără pic de zăpadă dar și fără ger.

De Crăciun, la noi, a fost ca în povești pentru că, deși nu a nins, cineva a transformat în promoroacă orice moleculă de apă așa că orice frunză, orice iarbă, orice ram s-au ornamentat în alb-argintiu zimțat.

Pe 31 decembrie 2013 ce putea să facă fata? Muta trandafiri. Am mutat ultimii doi trandafiri, Double delight și unul cu flori mai mici roșii neindentificat. Sper din suflet să le fie de bine. Cei mutati anterior au intrat deja în vegetație așa că poate atunci când le va veni timpul să înflorească vor părea că sunt acolo de când lumea!

La curte îți vin mai tot timpul idei și mai tot timpul sunt cerințe. Dacă făcătorul de idei nu are mintea prelungită și cu puterea de a le pune în aplicare și apelează la ajutoare nededicate să te ții ciocniri și „drame”, problemele rămân nerezolvate iar mințile outoare de idei frustrate.

Sfârșitul de an mi-a adus un dar încântător, un scriitor
Iv cel naiv
Parcă m-am găsit pe mine cea rătăcită
Așa aș fi scris și eu dacă Doamne-Doamne, din greșeală,
nu mi-ar fi scăpat apă în cerneală.
Acum sunt fericită!

Pentru o zi specială, una în care încercăm să scăpăm de mahmureală, ajunge. Pe mâine! Mai treceți pe la mine! Vouă vă este bine?

5 gânduri despre &8222;Joi, 2 ianuarie, 2013 – La plăcinte înainte!&8221;

Lasă un răspuns

