Moș Nicolae


Scrisoare către Moș NicolaeSanta Claus, St. Nick, Christmas

Dragul meu Moș Nicolae,
vii la mine în odaie?
Eu, să știi, m-am pregătit,
ghetele le-am lustruit

și te rog să-mi pui în ele
ciocolată, bombonele,
jucării și acadele.
Mă gândesc mereu la ele.

Orice-mi pui, sunt bucuros
și îți mulțumesc frumos.

legenda lui mos nicolae

Răsplata lui moș Nicolae

Noaptea vine peste case
Cu o ploaie de steluțe,
Iar Sfântul Moș Nicolae
Pune dulciuri în ghetuțe.

„Eu sunt copilaș cuminte
Și ascult de mama mea.
Moșule, te rog, în ghete,
Să nu-mi pui și o nuia.”

Râde sfântul din icoană,
Auzind de rugăminte,
Și îi dă numai bomboane,
Pentru că a fost cuminte.

 

Lasă un răspuns

