Vizita bătrânei Doamne


Flag Romania animated gif 240x180Astăzi este 1 decembrie, ziua națională a României.
La mulți ani România, la mulți ani români!

Mă bucur foarte mult că s-a întâmplat ca tocmai astăzi să scriu despre un produs românesc, printre puținele care au rezistat în timp în felul acesta și care îmi creează, mie personal cel puțin, împreună cu micuța ciocolată cu rom, impresia de mică ancoră în apele tulburi și zbuciumate ale vremurilor.

Farmec. Doina. Cuvinte dulci și îmbietoare. Doina. Cuvânt de alean.

Produsul, laptele demachiant, este o trimitere a cerului pe pământ întru ostoirea femeii de orice vârstă, trudită și potopită de toate cele de peste zi, întru renașterea și refacerea ei pentru ca a doua zi să o poată lua de la capăt cu zâmbetul pe buze.

Mi-a mângâiat clipele și fața „elixirul tinereții”, emulsia cu lăptișor de matcă, mi-a curățat tenul și gândurile emulsia nutritivă cu castraveți, mi-a redat buna dispoziție și luminozitatea tenului laptele intensiv regenerant antistres, toate din gama Doina.

Cuvintele se opresc, vin greu pentru că gândurile și aducerile aminte năvălesc. Nu pot nici alege o anumită întâmplare legată de un produs din această gamă nu pot nici inventa una pentru că emoția este mult prea consistentă și nu mă lasă.

Parcă aș fi primit vizita unei Bătrâne Doamne, distinsă, frumoasă, calmă, părând a ști multe, generoasă și mai ales cu un chip plin de lumină.

În timp Farmec a lărgit gama de produse dar a păstrat neatinse și rețetarele care mi-au făcut și îmi fac viața frumoasă.

M-am bucurat să văd acest videoclip (inspirată colaborare Krem) în care, oameni tineri, în forme noi de exprimare, readuc în fața noastră și laudă un produs gândit și realizat cu credință de atâția și atâția ani pentru a lumina fața femeilor.

Felicitări Farmec și succes pe mai departe, să rezistați, cel puțin tot așa, măcar încă 100 de ani de-acum încolo.

crema-pastila_stinga

Articol scris pentru Superblog 2013.

2 gânduri despre &8222;Vizita bătrânei Doamne&8221;

Lasă un răspuns

