Hai liberare!


Da, așa îmi vine să spun. Hai liberare! De fapt BINE-AI VENIT Liberare pentru că am terminat de scris ultimul articol pentru Superblog. De-acum îmi aparțin.

Ce și cum concluzionez voi scrie peste câteva zile.

Deocamdată slavă Domnului că am dus la capăt (cum am dus-o Dumnezeu cu mila important este că am dus-o) sarcina de a scrie pentru toate probele. Mă pot declara integralistă adică obiectiv atins.

Toate bune pe la voi?

2 gânduri despre &8222;Hai liberare!&8221;

  1. Ei, Dani. Gata s-a-ncheiat.

    Singurul merit este că am terminat. In cel mai bun caz mă apropii de jos în sus de locul 50.

    Dar eu nu am vizat/visat loc fruntaș pentru că sunt realistă. Am luptat doar să duc la capăt fiecare probă și la un moment dat aproape clacasem, era gata să bandonez. Am postat precum Cenușăreasa la două minute după miezul nopții. Noroc că mi-am adus aminte că nu mă descalifică ci doar mă penalizează și așa că nu am abandonat.

    Clasamentul deifinitiv pe săptămâna viitoare.

    Apreciază

Lasă un răspuns

