Aripi, aripi



concursf

Sunt ambasador.
Reprezint pe lângă copiii din zona mea firma Toyota.
Trebuie să popularizez Dream Car Art Contest.
Copiii de pe strada mea nu știu să citească deși merg la școală.
Copiii de pe strada mea nu au calculatoare deci nu ar putea vedea filmulețe.
Copiilor de pe strada mea le place să deseneze dar nu știu să viseze.
Copiilor de pe strada mea nu li se vorbește mult.
Copiilor de pe strada mea nu li se citește pentru că și părinții lor sunt analfabeți deși sunt tineri.
Deci copiii de pe strada mea nu ar înțelege texte, nu ar putea vedea filme, nu ar înțelege un mesaj vorbit dacă ar fi alcătuit din prea multe cuvinte.
Copiii de pe strada mea ar înțelege poate un mesaj desenat. Iată, voi pune acest desen pe gardul porții mele aducându-le la cunoștință ce face firma TOYOTA pentru copii ca ei, le dă posibilitatea să viseze
Articol pentru Superblog 2013.

Lasă un răspuns

