Am văzut o fată



Am văzut o fată… #puritate3
…și-am știut pe dată
ce-nseamnă puritate.

Mi s-a înfățișat
cu chipul veritabil,
autentic, adevărat
,
nimic luat, nimic adăugat.

Glasul îi suna limpede,
clar, cristalin
,
nici mai mult
nici mai puțin

decât puteam asculta
dând ușor din cap: da, da…aqua

Gându-i era ca și vorba
curat, neamestecat,
numai și numai
alin,
nici mai mult
nici mai puțin.

Trupu-i feciorelnic,
neprihănit, nevinovat
,
împărtășea… nimic altceva
decât lumină.

Și-am știut pe dată,
privind la ea cu inima plecată
șăgalnic pe-un umăr,
că puritatea nu poate fi cuprinsă
de nici un număr
și nici nu poate fi prinsă în cuvinte
pregătite dinainte.

Ea apare deodată în fața ta și-ți zâmbește,
te prinde simplu de mână
și-ți spune: bună!
Iar tu, orice-ai fi și oricâți ani ai avea
te vei simți ușor și capabil să zbori până la lună.

P.S. În textul de mai sus, pe care îl semnez,
pe lângă „puritate” adaug un diez : #puritate
căci vreau să semnalezconcurs pe INSTAGRAM
propus de-onorat sponsor ce-n astă probă-l am:
AQUA Carpatica

P.P.S Nu vă grăbiți să îmi vorbiți de plagiat! Precizez eu neîntârziat că DEX-ul mult l-am cercetat și am citat …TOT ce-am aflat când mi-am pus această întrebare:
– Ce este puritate oare?
Articol scris pentru Superblog 2013

Un gând despre &8222;Am văzut o fată&8221;

Lasă un răspuns

