Amicii mei și dorul ce ne leagă


Vera mouse graphics

fan branza

Un proverb chinezesc spune că o imagine face mai mult decât 1000 de cuvinte. Eu și prietenii mei șugubeți suntem cei mai înfocați fani brânză. Îl vedeți pe micul meu prieten cu flori în lăbuțe? Dacă nu credeți că suntem fani dați click pe buric și veți vedea ce are el în burtică

Eu, ce ador  protejez și nu împart ci păstrez. Mă-nvârtesc mai întâi, admir, studiez și-apoi cutez să mă înfrupt. Sunt un fan de necorupt.

Declar susțin și semnez. De la proba trecută sunt  fan  de orice brânză dar mai ales de miez. Ilustrez:
adorata

Postare pentru SuperBlog 2013
Precizare: fotografiile sunt personale iar animațiile sunt free de pe net.

5 gânduri despre &8222;Amicii mei și dorul ce ne leagă&8221;

Lasă un răspuns

