Miercuri, 16 octombrie, 2013 – O gură de aer


Din burniță și ceață, cu oasele scârțâind un pic dar cu gura până la urechi, dintre mobile evacuate din odaia cea mare unde se zugrăvește pe o ultimă sută de metri, vă salut cu tot dragul.

De ce este gura mea până la urechi? În sfârșit s-au dat rezultatele la prima probă de la Superblog. 70 din 100 mă plasează în jumătatea inferioară a clasamentului. La Spring toate „scrierile” mele au primit peste 90 de puncte așa că speram oarecum la mai mult dar nici nu pot spune că eram tare mândră de ceea ce am reușit să aștern pe…sticlă.

M-a urmărit gândul la ce maraton va trebui să fac până la ultima din cele 30 de probe și-am obosit înainte de a începe, trecând peste faptul că nu prea poți fi altceva decât ceea ești la urma urmei. Păi și eu ce sunt? Pentru unele teme sunt baba și mitraliera, pentru altele sunt „mușcă-mă să mă-ntărât” și tot ata și tot ata daaaar dă-i și luptă!

Este un foarte bun exercițiu pentru a învăța să nu te lași. Obiectivul meu este să fiu finalistă și credeți-mă că nu este ușor cu termene scurte și teme impuse nici la această competiție desconsiderată de mulți.

Statistica după prima proba:
100 1
99 10
95 9
90 14
85 28
80 32
75 40
70 44
65 12
60 3
50 8
40 3
20 1
Ce știu este că mi-am chinuit mintea și mi-am pierdut destul timp încercând să mă agăț de ceva, să dau un pic de substanță și de suflet rândurilor mele. Că nu a ieșit foarte bine asta este dar sentimentul este acela de a te opri și a-ți șterge fruntea după un efort mare și de a-ți spune: Doamne ajută pe mai departe.

Încă nu pot citi ce-au scris ceilalți. Am încercat la prima clasată dar sunt atât de intoxicată de temele care s-au succedat nu una la 7 zile cum ai crede din regulament ci 7 la 16 zile încât am renunțat.

Este clar că pentru cei din juriu este o sarcină și mai grea ei având aproximativ 200 de texte de evaluat. Am văzut note apărând la ore târzii din noapte. Oamenii mai au și treburi de serviciu și fac acest lucru rupându-și din timpul lor.

Mai că-mi vine să cred că cele 70 de puncte ale mele îmi dau o stare mai bună decât a celor care au 99 de puncte.

Niște pocnete mici m-au intrigat ieri când așteptam încordată rezultatele și astăzi la fel. O gărgăriță se izbește de abajururile de la lustră crezând că zboară spre soare.

Grea sarcină. Mă duc s-o eliberez în răceala de-afară. In glastră un buchețel multicolor de brumărici îmi bucură privirea. Am de scris despre parfumul SuperPlayboy. Ce v-am zis? Baba și mitraliera.

Later update:

Într-o clipă de relache în care pot fi cu picioarele pe pământ, mulțumesc celor care au lăsat o vorbă de încurajare și familiei mele care încă n-a fugit de-acasă.

2 gânduri despre &8222;Miercuri, 16 octombrie, 2013 – O gură de aer&8221;

Lasă un răspuns

