Vineri, 11 octombrie, 2013 – O propunere cu… miez


Doamne, grea treabă Superblog 2013 dar frumoasă până la urmă. Mai ales când cei care propun tema dovedesc și un pic de simț al umorului, și omenie, și profesionalism.

Astăzi ar trebui să scriu despre un produs Delaco, Miez de lapte. Produs cu recunoaștere a calității, premiat deja. „Când te gândești la Miez de lapte la ce te mai gândești?” este cerința.

Nu judeca decât în cunoștință de cauză! Nu am gustat până astăzi acest produs așa că m-am dus sârguincioasă și mi-am cumpărat, circumspectă e drept, un Miez de lapte natur. Mai întâi l-am privit în ambalaj. L-am sucit pe toate părțile cercetând toate informațiile oferite și un mic înscris mi s-a înșurubat în minte. L-am gustat, mi-a plăcut și liniștită am purces la gândeală. M-am străduit să revin la temă. Revăd cerința. Nu mi se cere părerea despre produs. Ci altceva. Dar mica precizare de pe ambalaj îmi împrăștie gândurile care o iau razna direct în Catalonia, la Barcelona să vizitez Sagrada Familia. Sfânta Familie. De ce oare?
Există o explicație dar nu contează.

Hm, după ce mi-au zburat gândurile pe coclauri, mai luminoase sau mai întunecate, precum zburdă vițelușii la pășune, zbătându-mă în chinuri după o găselniță, brusc mi-au venit în minte oamenii de la Delaco, cei capabili să facă un marketing atât de inteligent, plin de imaginație, penetrant fără să fie agresiv, variat din care răzbate simțul umorului și dragostea de oameni.

Auzi, să dai cuiva drept premiu greutatea lui în brânză!

Oameni! Unde vă duce gândul la așa o propunere? Ce să faci cel mai bine și mai bine cu câteva zeci de kilograme de brânză? Eu zic: iau brânza și o dăruiesc unei case de copii, fiindcă aici vorbim despre Miez de lapte și asta îmi vine mie în gând când rostesc aceste cuvinte:
a) miez=ceea ce este mai bun
b) lapte => primul beneficiar=tânărul vlăstar
c) Eu => greutate generoasă=+90 de kg…

Iuhu! Câtă brânzucă de vaci sub formă de castel de nisip le-aș putea da eu picilor! Pentru clătite, pentru plăcinte, pentru budinci, pentru prăjiturici!

Da, dar…! Mai știți povestea cu Petruța și oala cu lapte?

Gata să mă-mpiedic în vis și să sparg oala. Pentru a căpăta premiul acesta trebuie să impresionez la maxim juriul dar mai ales trebuie să comenteze lumea la greu articolul meu, condiție de jurizare, și asta când s-a mai întâmplat?! De unde atâta?! Și uite așa, cele +90 de kg de brânză ale mele pe care le-am fi putut dona la ce casă de copii ați fi vrut voi se duc la vale pe apa sâmbetei.

Sau poate nu?

Așadar vă rog: comentați-mă, comentați-mă sau dacă nu… expediați-mă în Spania direct căci pentru gânduri bune pe-aici n-o să mai am obiect.

Articol scris pentru SuperBlog 2013.

8 gânduri despre &8222;Vineri, 11 octombrie, 2013 – O propunere cu… miez&8221;

  1. E greu de comentat un articol…comandat. Pe de alta parte esti singura careia ii citesc articolele pt Superblog, te voi urmari pana la capat si te sustin de la distanta:). Asa ca vreau sa te ajut sa duci branzica la copii.
    M-ai facut curioasa cu acest produs, nu mai cumpar de mult timp lactate din magazine, dar p-asta am sa-l incerc.

    Apreciază

    • Sărut mâna tanti Iuliana.

      Da, și eu prefer să cumpăr lapte mai aproape de sursă și să mă joc în fel și chip cu el. Am făcut chiar și unt.

      Dacă nu scotocești prea mult, produsul te duce cu gândul la cașul făcut în casă cu cheag natural.

      După cum vezi e cam pustiu pe-aici dar poate, chiar fără să aibă legătură cu mine, un astfel de act se va comite.

      Oricum, puterea gândului e mare. De la tine, de la mine, de la fiecare câte un gând bun și poate-poate…

      Apreciază

  2. Eu o dau cu batu’n (nu, nu’n branza 😀 ) balta: de curand am descoperit o branza buna-buna, dar e de la Pilos, la galetusa de 1 kg. Cu 13 lei/kg. Asa ca, dupa ce citesti poti sa-mi stergi din comentariu ce nu-i bun pentru concursul tau, sigur ca te sustin, stiu ce fain e sa castigi cu blogul, am trecut demult prin asta, am depasit, dar tu, tu trebuie si tu sa treci prin emotiile pe care ti le da un premiu.Bafta, draga Ilinca!

    Apreciază

    • Ei, Elisa! N-o să șterg nimic, fii sigură!

      Poate nu pare, dar eu am un simț al realității destul de dezvoltat și știu foarte bine pe unde mă situez și ce vreau de la această competiție așa că stai liniștită. Și-apoi nimeni nu-i vândut și obligat să laude.

      Apreciază

  3. Ei, ce-as mai cumpara eu branza de vaci ca la noi … Exista si-aici un sortiment ce-l cheama ” floarea branzei „, dar nu-i ca acasa 🙂 Si tocmai ma gandeam la o placinta facuta cu branza dulce si taietei … adica asa cum zici tu, cu miez de lapte 🙂
    Te imbratisez, Ilinca !!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

