Duminica, 22 septembrie, 2013 – Pentru Sorina (și celelalte suflete asemănătoare)


Dragă Sorina (și dragi trecători asemănători),

Își mulțumesc foarte mult pentru mesajul tău scris cu atâta suflet, pentru mărturisirile făcute. M-ai bucurat și m-ai întristat în același timp.

Se spune că rolul femeii este acela de a permite visul. Și câtă nevoie avem de visare! Și câtă nevoie avem de-o-mbrățișare! Atât de multă încât occidentalii au inventat acțiuni de voluntariat. Persoane empatice, înscrise în programe de voluntariat organizate de psihologi, oferă îmbrățișări așa numite gratuite pe stradă.

Imbrațisari

Așa m-am simtit eu cu multă vreme în urmă când am descoperit site-ul lui George Pruteanu. Nu discut absolut deloc dpv politic sau profesional persoana George Pruteanu ci omul care cu multă generozitate a creat un loc virtual în care oamenii să se întâlnească, să-l cunoască pe el dacă vor sau să se cunoască între ei, să se bucure de frumos și să schimbe idei. Mi-a picat ca o mângâiere pe cap venită din parte unui prieten mai mare și mai important.

Apropos Sorina de rimele mele (de care bineînțeles că mi-e jenă de cele mai multe ori) am o poezie publicată pe site-ul d-lui Pruteanu.

Mă bucur foarte mult dacă și pe spațiul meu virtual de exprimare, măcar odată, măcar pentru o clipă, măcar cineva, zăbovind printre… visele mele se simte pur și simplu…un pic mai bine.

Trebuie (sau nu?!) de dragul vostru să amintesc că LUMINA este primordială în crearea imaginii. Știți asta din arta fotografică. Lumina în care privești lucrurile. Putem trece pe lângă frumos pentru că nu-l privim în lumina potrivită iar lumina…lumina vine din noi.

Dacă îi urmăriți pe unii semeni care vi se par de invidiat pentru cât sunt de fericiți și împăcați poate știți că sunt așa pentru că se străduiesc cu osârdie să-și creeze și să-și păstreze această stare. Nu luptă să obțină …chestii ci luptă să alunge supărarea, se-ntorc tot timpul cu spatele la ea și caută ceva cât de mic care să-i bucure. Și luptă pentru asta deoarece sunt convinși că, citez din scripturi, „este un păcat să fii nefericit”.

Așa că, pentru a rezuma, Sorina, pe de-o parte aș vrea să știi că lucrurile sunt departe de a fi atât de idilice cum par a fi din postările mele dar pe de altă parte îți mulțumesc că mi-ai arătat cât de fericită sunt.

Te rog să mai poftești în căsuța mea virtuală și mai ales să ieși la iveală.

Te-mbrățișez cu mult drag.

3 gânduri despre &8222;Duminica, 22 septembrie, 2013 – Pentru Sorina (și celelalte suflete asemănătoare)&8221;

  1. Ooo, dar ce hărnicuță ai fost ieri. 2 postări dintr-o dată.
    Se vede treaba că ai fost inspirată. Și un pic supărată în cea de-a doua, unde nici nu îndrăznesc să comentez simțindu-mă oarecum cu musca pe căciulă.
    🙂

    Apreciază

    • Anonim zice:

      Nu-i absolut nici o problemă. Este mai mult decât o bucurie pentru mine să treci pe-aici.

      Mă enervează doar SUPERFICIALITATEA celor care se adună la teveu și trăiesc din lătrat. Superficiali, partizani, ilogici, în stil ba pe-a mătii. Deformează, dezinformează, pun de la ei cu o siguranță vecină cu imbecilitatea.

      Și-apoi, tată, dacă eu sunt în stare să dezvolt o propoziție compusă aș vrea să mă critice și pe mine cineva capabil să fie măcar la fel de fluent în vorbire.

      Scormonitul cu bățul în gaura opusă și ca poziție și ca funcție gurii este mai acut acum ca niciodată.

      Am și eu păreri, am și eu glagorie, n-am nevoie de formatori de opinie de profesie.

      Apreciază

      • Aici funcționează legea cererii și ofertei. E sigur că se uită destui în gura lor; de aici și cererea…
        Profesia asta de formator de opinie e o găselniță menită să mascheze de fapt altceva. Cred că, dacă am scormoni mai adânc, s-ar observa că ei nu sunt nicidecum independenți, ci… hai să zicem „influențați” pecuniar de unii sau alții. Sau, în alte cazuri, sunt doar niște emițători de enormități, chemați la astfel de emisiuni pentru a asigura o pată de cuoare, audiență și alte cele.

        Apreciază

Lasă un răspuns

