Miercuri, 4 septembrie, 2013 – Mut fuște și tund gâște


și mă mai ocup, la fel, cu lichidarea lui tortel.

Vă asigur că în titlu nu este nici o trimitere indecentă. Chiar mut. Mut mobile de colo-colo dintr-un ungher în altul al căsoaiei doar doar ne-om (mi-oi) găsi liniștea. Cum nefiind mobile cumpărate special pentru această casă ci sunt lemne din diferite momente ale vietuirii noastre și-mi cam stau ca paru-n ochi le-am zis fuște(vezi DEX-ul).

Amănuntele ar ocupa în mod steril prea mult din timpul vostru și nu este cazul.
E toamnă. Astăzi am fost, după o pauză cam lungă din motive de prea mult praf și prea multă pulbere, cu țoagla pe câmp. Binevenită acțiune atâta doar că m-am resimțit țoagla mea nefiind foarte potrivită cu lungimea mea. Bicicleta cu care mă plimb în parc are cadrul mai mare și piciorul se întinde bine, complet.

Balta era aproape pustie, păsările care aveau de plecat cred că deja au făcut-o. Gâștele mele, nostalgice, își încearcă cu sârg aripile prin ogradă cu mari șanse de a trece peste gard așa că va trebui să le tund.

O tufă de …tufănică s-a trezit invadată de tortel=plantă parazită care de regulă se întâlnește pe trifoi. Nesuferită vietate tortelul ăsta. Arată ca niște cârcei care se înmulțesc foarte mult și până la urmă suprimă planta gazdă. Trebuie să am răbdare și să lichidez firicel cu firicel toată ceata de tortel.

Voi ce mai faceți?

7 gânduri despre &8222;Miercuri, 4 septembrie, 2013 – Mut fuște și tund gâște&8221;

  1. greenzonelife zice:

    Facem bine, iaca ma uit cum toamna a dat cam buzna peste noi cu frigurile astea nocturne, in rest bucatareli pentru la iarna. Parca imi facusi si mie pofta de mutat niste mobile 🙂

    Apreciază

  2. Buna ziua!

    Am lansat de curant cu proiect in care promovam si vindem foisoare de gradina, casute in copac, balansoare si multe chestii dragute. Vroiam sa stiu daca v-ar interesa un schimb de link-uri sau o metoda de ajutor reciproc. Sunt convins ca veti gasi interesant site-ul nostru http://www.foisoare-gradina.ro . Astept un semn pe info@foisoare-gradina.ro .

    Va multumesc si va doresc un weekend minunat, alaturi de cei dragi!

    Valentin Danaila
    http://www.foisoare-gradina.ro

    Apreciază

Lasă un răspuns

