Miercuri, 28 august, 2013 – Burzuluirea


Am intervenit cu toții în treburile vremii bombănind că ba că e prea cald, ba că e prea secetă, ba că prea ne pălește soarele în moalele capului.

S-a supărat cucoana și, după o ploaie binevenită care a răcorit și-a înrourat, s-a înegurat și s-a posomorât și și-a răcit tare sentimentele. Acum scotocim după lucrușoare mai grosuțe menite să ne apere de zgribuleală.

Punem deoparte pentru zile negre. Să punem și imagini dătătoare de speranță și de zâmbet.

P.S. Apropos de zâmbet. Ieri, după multă dezbatere cu scântei, alergătură, nehotărâre, „eșece” observ, la coborârea pe scările unui magazin, într-un cotlon, o dughenuță cu „odicolon” noname la șipușor. Adică parfumurile sunt copii ale unor mărci cunoscute. Nu au voie să poarte numele dar unele din ele sunt chiar foarte apropiate de original. Îți alegi recipientul și-ți comanzi aroma dorită. M-am apropiat întins. Fata care vindea era foarte plăcută, eu aveam nevoie de-o „zarnacadea” care să-mi alunge amocul așa că petrecerea câtorva clipe în ungherul respectiv părea foarte binevenită.

Ceva fresh-fructat spun eu năvalnic. Fata îmi spune o denumire…asta o știu altceva? Îmi întinde un al doilea dop de sticlă grea de la flacoanele mari ca cele de farmacie îl apropii și gura mi se duce până la urechi. Nu m-am omorât să oftez admirativ, nu am apucat să inspir repetat mai de-aproape, mai de departe, pe piele, mă rog să execut cine știe ce ritual lămuritor că zâmbetul mi s-a-ntins instant pe față și ochii mi s-au închis cam ca la fetița cu vioara. Million am reținut din spusele fetei. Am plătit, am plecat și ajunsă acasă am dat căutare pe net întru documentare. În prezentarea parfumului, (Lady Million – Paco Rabanne) care în șipușorul meu se află drept EDP, se precizează exact acest lucru: un parfum care vă va aduce zâmbetul pe buze.

Părerile sunt împărțite. Pe de altă parte eu nu sunt o fană a parfumurilor și nu pot spune că am cunoștințe în domeniu. Ce pot spune sigur este că mă simțeam ca un copil amărât și că mi-a mirosit a bomboane cu fructe și asta a făcut ca norii să se retragă spășiti de pe cerul meu năpădit.

Acum a nu se-nțelege că dacă parfumul miroase a bomboane cu fructe înseamnă că pot fi dusă cu zăhărelul ușor. Trebuie mai mult de-un șipușor.

Un gând despre &8222;Miercuri, 28 august, 2013 – Burzuluirea&8221;

  1. manana zice:

    De „burzuluire” ma bucur tare, am inceput si eu sa pot respira si sa pot gandi.
    Verifica-ti mailul, ti-am trimis si eu o „zarnacadea”, inainte sa-ti citesc postarea de azi.

    Apreciază

Lasă un răspuns

