Miercuri 24 iulie 2013 – Dragul bunii Todoruț


1. Zi mare

Acum 3 ani, spre seară, a venit pe lume.
A trebuit să lupte.

L-am menit, l-am așteptat, m-am rugat, l-am iubit, am răbdat, am sperat, m-am legat.

Nu-l stânjenesc, nu mă gândesc, nu-l cerșesc, nu-l invoc dar când vine mă transform în scoică și-mi adăpostesc perla. Îl cuprind, îl ascult, îl alin, îl înțeleg, îl port pe umeri, îi cânt, îl iau peste tot…

Todoruțu lu’ bunica.

La mulți ani dragul bunii! Să-ți fie bine toată viața și viața să-ți fie cât mai lungă și senină.

17 gânduri despre &8222;Miercuri 24 iulie 2013 – Dragul bunii Todoruț&8221;

    • Eh, Elisa! Lasă așa. Asta-i treaba timpului, să treacă. Mama mea este bine și se bucură de strănepot. Eu mă întrebam până unde o să mă pot bucura de el darămi-te să ajung să văd strănepot. Alte vremuri, alt film. Mulțumim frumos pentru urare.

      Apreciază

  1. La multi ani, fericiti ! Asta-i cea mai mare bucurie, sa il vezi crescand.

    PS – stii ce inseamna numele in traducere, nu ? Theodoros = Theo + doros, unde Theos e Dumnezeu, iar doros e dar 🙂 Cel mai frumos dar …

    Apreciază

    • Acesta este numele cu care l-am chemat eu dinainte de-a se naște Dani. Pe el îl cheamă după dorința mămicii lui și a nașilor( așa cum este firesc de-altfel), Darius Andrei.
      Eu l-am dorit și l-am primit ca pe un dar nesperat așa că, în sinea mea, din când în când îl numesc „cel mai frumos dar”.
      Mulțumim mult pentru urare.
      A început să folosească diverse formule de politețe și cel mai frumos spune „să fii sănătoasă” și „sănătate”. Așa că „să fii sănătoasă” Dani!

      Apreciază

  2. La multi ani, Todorutu’ bunicii si multe bucurii bunicii Todorutului!Sa vi se impleteasca viatile in armonie vreme cat mai indelungata si sa va bucurati unul de altul.
    Cred ca e minunat sa fii bunica, sper sa traiesc si eu sentimentul asta intr-o buna zi.
    PS. multumesc despre informatiile despre Sovata, cred ca acolo o sa merg pana la urma.:)

    Apreciază

  3. sa-ti traiasca Ilinca si sa te bucuri de el.Minunea noastra se numeste Carina Teodora si implineste in toamna tot 3 ani.Sa-ti zic si ca in fiecare zi ne este dor de ea,ca ne despart niste mii de km,ca ne vedem de sarbatori si-atunci ne topim de dragul ei…

    Apreciază

Lasă un răspuns

