Luni, 23 iulie 2013 – A mai trecut o zi de-a mea


De sezon

Spuneți-mi:
Vi s-a întâmplat vreodată să vă treziți atât de scoși din sărite încât să vi se pară că nu mai sunteți voi? Să ajungeți să faceți ca toți dracii, să simțiți că vă plesnește capul, să explodați, să nu vă puteți opri până dincolo de limita instinctului de conservare? Toate la un loc?

Câte șuturi în fund v-ați tras după asta?

De câte ori ați mai pățit-o?
Iată, aproape că am pus-o de-un sondaj.
Mai rămâne să și răspundă cineva.

13 gânduri despre &8222;Luni, 23 iulie 2013 – A mai trecut o zi de-a mea&8221;

  1. ieri dimineata, dupa ce m-am trezit intr-o forma de cozonac, cantand, pe drum, la radio romania actualitati, un bou o tine din gafa-n gafa. ma ambalez crescendo si la faimoasa replica „pot sa-si verifice gratuit hipertensiunea” simt ca explodez. una, ca daca esti normo sau hipotensiv, conform boului n-ai ce cauta acolo, doi – ca respectivul bou traieste din banii mei si-l platesc (si via impozit, si via abonament radio) ca sa ma scoata din pepeni. e totusi radioul national…
    am explodat, am folosit cuvinte care nu exista in dex si nu mi-am tras suturi dupa.

    Apreciază

  2. E un fenomen normal 🙂 Pe mine ma apuca pandaliile ciclic, mai ales dupa o zi incarcata, mai rar dimineata, dar se mai intampla si asta. De cele mai multe ori trag suturi diverselor obiecte in subsolul casei 🙂 Daca reusesc sa nu-i supar pe cei din jur e bine, daca nu ne certam si ne impacam si iar e bine 🙂

    Apreciază

  3. Te iubesc Dani odată în plus.

    Vezi tu Dani, eu nu am subsol și se pare că nici cu mansarda nu stau prea bine.

    Intuiesc multă înțelepciune dobândită la tine Dani și admir lucrul acesta. Îmi pare că ceea ce ai se datorează faptului că obții și păstrezi cu multă știință.

    Îți mulțumesc mult pentru mesaj.

    Apreciază

  4. La mine nervii sunt la ordinea zilei, nu-i zi sa nu fiu nervoasa, dar am invatat sa mi-i tin in frau. Dar am zile ( destul de rar, dar sunt) cand ma trezesc dis-de-dimineata cu nervi. N-am nici un motiv, abia m-am trezit, nu m-a enervat nimeni, dar eu am niste draci de abia mi-i pot tine in frau.
    Faza a-2-a sau apogeul : ma enervez si mai tare pt ca sunt nervoasa fara motiv. E o stare tare aiurea pe care nu o pot descrie foarte bine. Cand sunt asa incerc sa ma izolez pt ca nu reactionez foarte bine daca sunt bagata in seama de careva.
    Apoi urmeaza faza a-3-a si ultima : imi vars nervii pe ceva si ma linistesc ( dar asta e de evitat ca am spart cateva cani pana ramasesem fara intr-un timp), ori ma apuc de curatenie si in timp ce muncesc imi dau seama ca m-am calmat ( asta e garantat!).

    Apreciază

    • Mie mi-ar ajunge bicicleta dar din păcate sunt condiționată: aproape de casă este plin de câini iar unde este free ori e prea departe ori ca să ajung în zona de practicare trec pe lângă câini… Câini, câini, câini precum vacile în India, câinele nimănui stăpânul nostru.

      Nu-mi place să fac curat dar farfurii desperecheate parcă-as sparge, dar cum nu-mi place decât să fie curat nu să și fac, dacă le sparg cine strânge cioburile?

      Te pupicesc Iuliana pentru că ai fost cu mine. Aveam mareee nevoie de o mână-ntinsă.

      Apreciază

  5. Ilinca, eu ma scol bosumflata de felul meu, si nu suport strigate si nici chiar glume pana nu ma spal pe fata, dar cand vad zambetul cald si un ” sarumana’ ” de la Gioni, nu am cum sa nu imi revin. In momentele mele, nu foarte dese de nervi, deobicei plang si timpul trece…si imi revin.
    Asta e!
    Pup!

    Apreciază

  6. Ohoo, dar de cate ori nu m-am enervat de-mi venea sa fac nu ca dracu, ci ca mama dracului :))
    Sunt o fire impulsiva de fel aşa că se înţelege.
    Câte şuturi în fund mi-am tras? Păi suficiente ca să nu mai repet voit prostia, sau cât să trec peste cât mai repede.

    Apreciază

  7. Mi s-a intamplat. Nu prea des…dar…sentimentul acela ca l-ai strange de gat pe el din fata sau mintea ta era atat de puternic ca ma sufoca.
    De exemplu cand administratora mi-a gresit intretinere a treia oara anul acesta (in plus, bineinteles, cu vreo 60 de lei, ea nu greseste niciodata in minus) si cand am sunat-o sa o itreb ce si cum imi spune senina, ca o zi de mai : ” nu-i nimic, corectam luna viitoare, nu va suparati, nu?” E un exemplu. Mic, poate, in ochii unora, dar imi apartine, e ultima revolta/batalie a mea. Nu invat fir’ar sa fie ca nu trebuie sa te pui cu prostii!

    Apreciază

Lasă un răspuns

