Luni, 15 iulie 2013 – Blagoslovenia


Ave!
Sper că sunteți bine.faneata

Am revenit, după o incursiune pe alte plaiuri, cu sângele oxigenat deci cu creierul mai aerisit olecuță. Este absolut benefică o schimbare din când în când a peisajului.DSCF6745 Am stat la sfat cu sorencele mele după o sesiune bună de biciclit, am cântărit și-am degustat citește „hăpăit” primele două fructe coapte din solarul meu cu 5 fire de tomate nedeterminate și mai departe…vom vedea.DSCF6731

va urma


2 gânduri despre “Luni, 15 iulie 2013 – Blagoslovenia

  1. Într-un loc blagoslovit Simona, unde oamenii s-au arătat calzi, disponibili, generoși, glumeți, cu picioarele pe pământ și bine înfipte, urmându-și viața cum i-au învățat moșii lor. Undeva prin centrul-N-E-tul țării, în județul Neamț.

    Apreciază

Lasă un comentariu