Marți, 18 iunie, 2013 – Și a fost ziua a treia


O oră și jumătate de plimbare cu bicicleta fără de „evenimente”. Pedaland

Am coborât vale semnificativă, am urcat panta călare, am luat o mână de pe ghidon pentru a-mi îndepărta o gâză de pe obraz, am oprit la punct fix lin, fără să bruschez frâna. Încă nu pot pedala și fotografia în același timp așa că am ratat la mustață o splendoare de fazan care s-a ridicat din grâu de sub nasul meu îndepărtându-se aparent stângaci (poate avea un cuib pe-acolo).

O oră și jumătate de bucurie, de împăcare cu propria persoană. Drumul este excelent la momentul acesta și parcă nu-mi vine să cred ce comoară se afla la doi pași de ograda mea. Efortul mi-a pus sângele în mișcare, plăcerea mi-a dat energie și disponibilitate și, în loc să cad lată, când am ajuns acasă am spălat un covor.

Bună ziua. Mă numesc Ilinca și la 60 de ani mi-am cumpărat prima bicicletă din viața mea. Dacă nu aveți vă sfătuiesc și pe dvs să vă luați. Să-ți mângâie fața vântul și să alergi fără să atingi pământul…Ce poate fi mai plăcut?La-margine-de-drum

P.S. Nu vă hliziți prea tare când pedalați. Se mai nimerește câte-o gâză care nu cunoaște regulile de circulație. Mărturisesc că eu am înghițit una așa, din mers.Albastrea

4 gânduri despre &8222;Marți, 18 iunie, 2013 – Și a fost ziua a treia&8221;

  1. Ei, Brândușa! Știi cum e, pe unele le ai, pe unele nu le ai. Dacă mă vedeai la volan nu te mai înclinai pentru că nu puteai, erai pe spate de râs. Cu bicicleta se pare că le am totuși. Spre deosebire de alții care nu le au pe două roți dar le au grozav pe 4(X4).

    Țoagla? Oh, ce-mi place!

    Da, de-acum o să spun că merg cu țoagla mea Ruja. Mulțumesc frumos.

    Ceea ce ai va fi pentru tine exact ceea ce faci tu din respectiva posesiune. Iar eu, eu vreau să fac din țoagla mea un motiv de permanentă încântare.

    Numai bine Brândușa.

    Apreciază

Lasă un răspuns

